HuubvG Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 (edited) Erg kort ruillijstje, was niet van plan te komen, maar op de valreep, toch wel heel veel zin in eigenlijk. Ik bied aan: Yakon die er al boven staat, doe ik over in pottenCrosne idemKnolvenkel zaailingen < 10 cm doe ik vandaag evt in pot 'Fino' Aardperen, hoge soort die niet bloeit zaden: die doe ik wel bij de zadentafel gevraagd: geelwortel < van Appelvrouwkardoen < van Jizkahaartisjok, planten of zadenaardappelpoters 'ratte' Mijn ruilen: Stan: krijgt komkommer, ik krijg milde peperAppelvrouw: krijgt knolvenkel, ik krijg kurkumawortelIndy: krijgt aardpeer, ...Jizkaha: krijgt yakon, ik krijg kardoen Edited April 18, 2014 by Guest Quote
appelvrouw Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 Huub ik heb vandaag geelwortelwortel gekocht!En ik zou graag knolvenkels willen..graag Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 Als het allemaal zo vlot gaat maar ja toevallig, ik was vanmorgen in de biowinkel en zag daar een paar mooie dikke geelwortelwortels. Zelf heb ik twee planten staan, dus ik dacht ik koop er een paar om te ruilen of voor de zaailingentafel. Ik ben er al twee kwijt..misschien morgen nog maar eens langsgaan Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Posted April 16, 2014 Author Posted April 16, 2014 En hoeveel knolvenkels wil je ervoor Jet? Ik kan er 10 in een kleine tray (5×5cm) doen en/of in wat grotere potjes (7×7)? Ik heb er max 25 stuks van. Quote
appelvrouw Posted April 16, 2014 Posted April 16, 2014 Graag! Die kan ik wel kwijt..doe maar in kleine tray vanwege de ruimte... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Posted April 18, 2014 Author Posted April 18, 2014 Toegevoegd aan mijn verlanglijstje: aardappelsoort 'muizen' of 'witte muizen' een stuk of wat poters graag.Stan kijkt ook al voor me, alvast bedankt. Quote
Jizkaha Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 Ik heb ipv artisjok eventueel nog wel een kardoen voor je. Tis weliswaar niet helemaal hetzelfde maar als je interesse hebt, geef je maar een gil Quote Zelluf doen
Jizkaha Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 Ok, neem ik een kardoen voor je mee. Mag ik van jou dan een yakon? Tis net kwartetten he Quote Zelluf doen
angela († maart 2025) Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 Ik denk dat die aardappels Andijker muizen zijn? Quote
HuubvG Posted April 18, 2014 Author Posted April 18, 2014 Mm, ik zie nu ook dat de eersteling muizen wordt genoemd.En nog verder zoeken zie ik dat het meer de vorm van de aardappel aanduidt, langwerpig en ietwat spits toelopend.Als dat het is, dan hoef ik ze niet. Dan zou ik wel eens rattes willen proberen, ik lees hier veel over meer heb ze nog niet geproefd.Iemand een paar rattes voor me? Quote
angela († maart 2025) Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 Andijker muizen schijnen erg lekker te zijn, maar je moet er aan zien te komen. Quote
HuubvG Posted April 18, 2014 Author Posted April 18, 2014 Da's dan iets voor volgend jaar. Ik wilde eigenlijk geen aardappelen doen dit jaar vanwege de ruimte, maar een paar lekkere lukt altijd wel. Quote
HuubvG Posted April 18, 2014 Author Posted April 18, 2014 Wegens omstandigheden (zie topic MTFdag) kan ik helaas ik niet komen op de MTFdag.En vervallen ook de ruilafspraken. Quote
Estemy Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 Helaas Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
HuubvG Posted April 18, 2014 Author Posted April 18, 2014 Estemy, zie mijn bericht vóór het jouwe... helaas zal ik niet komen.Je bedoelt denk ik knolvenkel. Ik wil je wel wat zaden opsturen, die kun je nog wel zaaien. PB? Quote
appelvrouw Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 Huub aan wie zal ik de kurkuma meegeven? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Posted April 18, 2014 Author Posted April 18, 2014 Ik denk dat Stan dat er nog wel bij kan hebben, maar de knolvenkel kan ik helaas niet aan je geven. Ik kan de kosten wel overmaken aan je? Quote
appelvrouw Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 Ja joh..(schiet toch op ) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Estemy Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 Hoeft niet, dank je wel, we kunnen gewoon volgende keer iets ruilen. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Recommended Posts