Geplaatst: 17 april 201411 j Ok, het adres van de moestuindag is dus: Oosterwijkweg 5, Zelhem. Mocht iemand mijn telefoonnummer willen, dan lees ik dat wel via PM. Hier 2 kaartjes ter verduidelijking: Binnen de rode lijnen, bij de 'A' wonen wij Negeer de paarse pijl maar, dat was van toepassing voor de vorige keer. Voor ons huis loopt een verharde weg. Naar die verharde weg, loopt een zandpad. Dat is de gele lijn. Dat zandpad is op zich goed te doen met de auto. Ligt een beetje aan het weer.Je kunt ook iets omrijden, dan kan je gewoon via verharde wegen. Maar die weg (de groene, Gielinkweg) staat vaak niet in de tomtom of andere navigatie. Dus hij stelt die route niet eens voor. Kom je helemaal van de andere kant, dan kom je sowieso over verharde wegen, en dan kruist de Hogeveldweg met onze straat. Bel maar als je verdwaald Negeer de paarse pijl maar, dat was van toepassing voor de vorige keer. Duidelijk? Nog vragen? Joep zijn vader gaat deze keer over de parkeerplaats, dus volg hem en het komt helemaal goed Je mag bij het huis even uitladen als dat nodig is, en daarna doorrijden naar het weiland waar alle auto's komen te staan. Dat is ook niet al te ver lopen, en er zijn kruiwagens genoeg. Oh ja: trek niet je mooiste broek/rok/panty aan zondag, je blijft namelijk NIET netjes. We zitten op pallets of planken, er springen dieren tegen je op, en je loopt op vieze velden (bah, gras ) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 april 201411 j Hmmm...wilde ik toch net mijn zachtgele paasjurkje met panty's aantrekken!
Geplaatst: 17 april 201411 j Auteur Ja, zelfde nummer. @Jootje: doe maar gewoon die tuinbroek aan! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 april 201411 j Komt helemaal goed bedankt voor de uitlegmijn dochter heeft haar kaplaarzen al bij de plantjes gezet bang dat mama ze vergeet en ze dan niet bij de varkens en kippen kan gaan kijken een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 17 april 201411 j Laarsen? Er zijn dingen waar ik rekening mee moet houden begrijp ik? Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Geplaatst: 17 april 201411 j Nee hoor, het is geen moeras bij Jorieke en Joep. Gewoon gras en tuin en wat kips en varkens. (Dus dieper dan je kie zak je niet weg) Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 18 april 201411 j Wat is dan het beste om te dragen als de keuze tussen Nike's en rubberlaarzen ligt? Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/223-estemys-sqfg-tuin/
Geplaatst: 18 april 201411 j Auteur Nike's. Het wordt vrij warm, dan sop je echt uit je laarzen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 18 april 201411 j Ik trek toch écht met pasen mijn prinsesse-muiltjes aan hoor. Wat zullen we nou krijgen. Niet schoon ... niet schoon .... op pallets zitten ? Wat zijn pallets ?Jullie maaien dat gras toch wel even eerst ? Ik wil graag rechts onder de bomen staan met mijn auto, in de schaduw. Anders wordt mijn auto zo warm. Kun je dat even doorgeven aan de parkeerhulp ? Hij mag best mijn auto wegzetten hoor. Ik ben daar helemaal niet moeilijk in.En zoetjes graag voor de koffie.
Geplaatst: 18 april 201411 j Ik heb geen laarsen. Neem wel extra paar oude schoenen mee. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Geplaatst: 19 april 201411 j Jorieke plaats ook nog even de postcode aub is makkelijk met de navigatie.
Geplaatst: 19 april 201411 j 7021 MT http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 20 april 201411 j Ik heb een ouderwetse geschreven routebeschrijving en tomtom op mobiel voor als dat niet lukt. Ik denk dat ik zo al ga vertrekken, kan niet wachtne. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Geplaatst: 20 april 201411 j Tss,s moet ik me weer omkleden ,witte broek rose topje en mn stilletto's aan. Tot straks allemaal
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.