Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Routebeschrijving naar Moestuinforumdag

Featured Replies

Geplaatst:

Ok, het adres van de moestuindag is dus: Oosterwijkweg 5, Zelhem. Mocht iemand mijn telefoonnummer willen, dan lees ik dat wel via PM.

Hier 2 kaartjes ter verduidelijking:

kaartje79011336634325.jpg

Binnen de rode lijnen, bij de 'A' wonen wij Negeer de paarse pijl maar, dat was van toepassing voor de vorige keer.

Voor ons huis loopt een verharde weg. Naar die verharde weg, loopt een zandpad. Dat is de gele lijn. Dat zandpad is op zich goed te doen met de auto. Ligt een beetje aan het weer.

Je kunt ook iets omrijden, dan kan je gewoon via verharde wegen. Maar die weg (de groene, Gielinkweg) staat vaak niet in de tomtom of andere navigatie. Dus hij stelt die route niet eens voor.

Kom je helemaal van de andere kant, dan kom je sowieso over verharde wegen, en dan kruist de Hogeveldweg met onze straat. Bel maar als je verdwaald

Negeer de paarse pijl maar, dat was van toepassing voor de vorige keer.

kaartje299111336634328.jpg

Duidelijk? Nog vragen?

Joep zijn vader gaat deze keer over de parkeerplaats, dus volg hem en het komt helemaal goed Je mag bij het huis even uitladen als dat nodig is, en daarna doorrijden naar het weiland waar alle auto's komen te staan. Dat is ook niet al te ver lopen, en er zijn kruiwagens genoeg.

Oh ja: trek niet je mooiste broek/rok/panty aan zondag, je blijft namelijk NIET netjes. We zitten op pallets of planken, er springen dieren tegen je op, en je loopt op vieze velden (bah, gras )

Geplaatst:

Hmmm...wilde ik toch net mijn zachtgele paasjurkje met panty's aantrekken!

Geplaatst:

Jorieke heb je nog het zelfde telefoon nummer als vorig jaar?

Geplaatst:

Komt helemaal goed bedankt voor de uitleg

mijn dochter heeft haar kaplaarzen al bij de plantjes gezet

bang dat mama ze vergeet en ze dan niet bij de varkens en kippen kan gaan kijken

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Laarsen? Er zijn dingen waar ik rekening mee moet houden begrijp ik?

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Nee hoor, het is geen moeras bij Jorieke en Joep. Gewoon gras en tuin en wat kips en varkens. (Dus dieper dan je kie zak je niet weg)

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Ik trek toch écht met pasen mijn prinsesse-muiltjes aan hoor. Wat zullen we nou krijgen. Niet schoon ... niet schoon .... op pallets zitten ? Wat zijn pallets ?

Jullie maaien dat gras toch wel even eerst ? Ik wil graag rechts onder de bomen staan met mijn auto, in de schaduw. Anders wordt mijn auto zo warm. Kun je dat even doorgeven aan de parkeerhulp ? Hij mag best mijn auto wegzetten hoor. Ik ben daar helemaal niet moeilijk in.

En zoetjes graag voor de koffie.

Geplaatst:

Ik heb geen laarsen. Neem wel extra paar oude schoenen mee.

Geplaatst:

Jorieke plaats ook nog even de postcode aub is makkelijk met de navigatie.

Geplaatst:

Dat moet natuurlijk zijn : 7021 MTFD

Geplaatst:

Ik heb een ouderwetse geschreven routebeschrijving en tomtom op mobiel voor als dat niet lukt. Ik denk dat ik zo al ga vertrekken, kan niet wachtne.

Geplaatst:

Tss,s moet ik me weer omkleden ,witte broek rose topje en mn stilletto's aan.

Tot straks allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.