Gast Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 (aangepast) Hoi allemaalzelf heb ik op zich niet super veel te ruil wat zaadjes van het 1 en ander.dit is wat ik heb. Groente/kruiden/fruitPlatte peterselie KervelSpinazie winter reuzenHot wax pepermeloen naam weet ik niet rond met groen en donker groene strepen en oranje vruchtvlees van binnenWatermeloen sugar babyInmaak uien barletta [sint jans]Andijvie [riccia dínverno-brina]Winter kropsla [parrella red]Witte radijsWitte kers tomaat [white cherry] MalouisPluk sla [lactuca sativa]Sla [round lettuce]AugurkPaprika [california wonder]paprika nocera giallo Malouis.Paprika [mini belle rood]Boerenkool [nero di toscana]Rijnsburger ui Plantenlampionplant zaadjes voor Thea Zelf heb ik helaas niet veel nodig want de tuin is te klein en te vol, waar ik wel altijd belang bij heb zijn aardbeien of kruiden.En ben ook iemand die van bijzondere groentes of kruiden hou. van Thea krijg ik de ananaskers, in ruil voor lampion zaadjes.En pepino plant neem ik ook van Thea over.En van malouis peulvruchten zaadjes. In ruil voor de witte kers tomaat,paprika nocera giallo zaadjes.van Bit krijg ik eeuwige moes.Rabarber zaadjes krijg ik van janita. Janita krijgt van mij een paprika mini bell rood.Waterplantjes janita,maluois,loes 4 mei 2014 aangepast door Gast Quote
thea Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 lampionplant deze wil ik wel.Ga het weer proberen de 4de keer. ruilen voor ananas kers/goudbes kleine soort kan goed in een pot. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Gast Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Is goed dan neem ik de zaadjes van de lampionplant mee, Ja is goed wil ik wel met je ruilen. Quote
thea Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Gast Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Hoi Bit.Oke dat is super. Wat wou je er voor terug. Quote
Gast Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Mijn man komt weer met een raar iets. Hij heeft drijfplanten over voor een vijver als iemand een vijver heeft die morgen komt en je hebt er belang bij laat het dan even weten dan nemen we dat mee. zijn ook plantjes Ha ha Het mosselplantjeen de silvina natans Quote
loes Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 bedoel je Salvinia natans, kleine vlotvaren? daar heb ik wel belang bij. een paar kleintjes maar voor een aquarium en misschien een mosselplantje voor de terrasvijver. mocht hij willen ruilen, ik heb nog limnobium laevigatum Quote
Gast Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Hoi bij ons komen ze ook uit het aquarium. We nemen van alle twee wat mee. Me man heeft als hobby aquariums zelf hebben we er 8. Mijn man is beheerder van het aquaforum.zo hebben wij allebei een hobby. we hoeven er niks voor terug want we komen om in drijfplantjes. We zijn blij als we er iemand blij mee kunnen maken. Quote
janita Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Wij hebben ook een vijver, misschien dat mijn man ook wel belang heeft bij wat plantjes (de vijver is zijn ding) ik zal het hem straks vragen Quote
janita Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Mijn man is wel geïnteresseerd in de silvinia natans, als je daar iets van over hebt graag! Is er nog iets waar ik jou blij mee kan maken? Quote
Gast Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Hoi Janita We hebben genoeg drijf aquarium vijver plantjes. Zal ik van alle 2 wat meenemen. Op zich heb ik al erg veel te veel voor in me tuin eigenlijk. Ik ben blij dat ik er iemand blij mee kan maken. Daar gaat het om. Hoef er niks voor terug. Quote
malouis Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Als je nog wat drijfplantjes overhebt hou ik me ook aanbevolen. Quote
Gast Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 We maken gewoon 3 porties. dat gaat goed komen. Quote
Erny Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Oeps... ben ik al te laat voor ook een portie vijverplantjes? Quote
mijke Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 En ik? Wij hebben van de week een "vijver" gemaakt door een bloempot in te graven Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Gast Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Ernyik heb 2 bakjes met vijver plantjes. Neem alles mee totaal 4 porties. Nu met jou erbij is alles vergeven. ik heb het druk wordt een latertje me dochter van 5 die morgen mee gaat moet zo naar de noodtandarts. Kwart voor negen pas aan de beurt. Quote
thea Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.