Wiebelkonijn Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Ik heb enkele aardbeiplanten waarvan er een aantal onbekende in een terracotta pot toren staan. De planten heb ik overgenomen van iemand dus geen idee wat voor het zijn. Alles heeft bloemen maar de planten in de terracotta pot hebben witte dingetjes op de stelen en bloemen. Is dit het zogenoemde spint? Of is er iets anders aan de hand? Het lijken wel hele kleine rijstkorreltjes. Via Google kom ik er niet uit. Quote
Bit Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Moet ik zeggen; ik zie het maar moeilijk , maar ik zie op de achtergond een steel met een luis. En her en der nog 1 ?Beetje stilstaand weer de laatste dagen , maar lekker op de wind zetten of als het veel meer wordt iets tegen luis spuiten ( zie die topics ) ? Lijkt me nú niks erg. Quote
RobO Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 witte vliegjes denk ik ( leesbril op)gewoon van genieten, die plantjes Quote
aalterse-willy Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Is dat niet de vervelling van bladluis? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Salamandertje Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Ja, daar dacht ik ook aan. Vervelling bladluis. Quote Bzzzz...
Recommended Posts