Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Appelboompje verhuizen

marije124

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb bij mijn oude huis een appelboompje van een jaar of 10 oud staan wat eigenlijk nog nooit appels gehad heeft maar nu staat hij prachtig met bloesem.

Kan ik die nu nog verhuizen naar mijn nieuwe huis/tuin of wanneer doe ik dat het beste en hoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een boom die zolang staat moet je gedurende een jaar ofzo een paar x rondsteken en dan in de winter eruit halen en planten op nieuwe plek.

Dat je niet zolang hebt begrijp ik bij verhuizen, maar risico dat hij zonder het rondsteken en nu verplant wordt is er best dat hij dat niet overleefd,

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 enorme appel lei-bomen (echt dik! ), nog een laag, maar wel oud appelboompje, die nu ook alweer bloeit, een pruimenboom, nog een pruimenboom, en een perenboom (uit een boomgaard). Alleen van de perenboom weten we dat het de Conference is. Van de rest weten we niet welke soort... wel zaten bij verhuizing nog een paar pruimen aan 1 boom die erg lekker waren.

En van het lage appelboompje hebben we ook de appels kunnen proeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 jaar oud lijkt me dan wat vreemd...

Is toch echt zo want ik ben 11 jaar gescheiden en ik heb het gekocht in het eerste jaar daarna. Vandaar dat ik het nog precies weet.

Maar het was er een van de Blokker.............ik had er destijds 3 en alleen deze leeft nog. Zal dus geen superkwaliteit zijn.

Ik kan hem overigens ook herfst/winter verhuizen hoor. Mijn oude huis staat nog niet te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt niet uit maar om alle raadselen te onthullen:

Mijn zoon woont daar nog totdat zijn studie klaar is.

Die zit namelijk in R'dam op school en dat is hiervandaan te ver.

Ex is al een paar jaar overleden en het huis was van mij dus dat had er niets mee te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou verder niet ongevraagd te persoonlijk zijn, maar nu je het zelf al uitlegt. Ik dacht: die is gaan samenwonen, en kijkt nog even aan of het wel werkt, voordat ze haar eigen huis van de hand doet...

Die ex zat niet in mijn plaatje... wel een nieuwe vlam...

Nee hoor, geen vlam in de buurt

Of het moet de vuurkorf zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...