Erny Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Haha, ik dacht dat dit voor jou wel genoeg ter herkenning zou zijn... Maar het lijken lange steeltjes die in een kringetje groeien...Heb de stukken weer in een grotere zak gestopt met weer meer nat karton...Kijken wat er gaat groeien. Quote
Stan Geplaatst: 7 juni 2014 Auteur Geplaatst: 7 juni 2014 Ik heb wel een vermoeden wat er in die zak zit . En dat je geen oesterzwam hebt weet ik ook heel erg zeker. Die jij nu hebt heb ik wel eens op stro gehad en ook ongewenst. Niet eetbaar. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Erny Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 En heb ik deze nou omdat ik zo helemaaaal niet steriel gewerkt heb? Oftewel is ie aan komen waaien ofzo? Vond het al eigenlijk heel wat dat er wat groeit ipv de "ordinaire" schimmels... Quote
Stan Geplaatst: 7 juni 2014 Auteur Geplaatst: 7 juni 2014 Ehh ja, zo werkt dat idd. Maar meestal gaat het wel goed hoor. Als je wat blijft oefenen krijg je na jaren(een paar keer)wel eens een mooie baal met paddenstoelen. Het werkt net iets anders dan zo'n wijn moer. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
willemGN Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 Vraag ik wil koffiedik als medium gebruiken, normaal blijft dat altijd goed. ('S winters gaat dat per 14 dagen naar de composthoop, omdat de volkstuin niet naast mijn huis ligt) en is er nix aan het handje. Nu heb ik alleen al binnen 2 dagen oranjeschimmel staan. Wat gaat er verkeerd? Quote [*]
Stan Geplaatst: 19 juni 2014 Auteur Geplaatst: 19 juni 2014 Dat zou kunnen liggen aan te veel vocht in de koffieprut(Maar is nu met de prestaties van ons elftal op het WK wel weer te gebruiken als versiering ). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.