Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Eerste spinazie geoogst!!


RickT

Aanbevolen berichten

Ziet er mooi uit Rick! Geweldig spinazie kun je echt van alles mee, misschien wat minder bekend: heerlijk als salade vooral in combi met vis of garnalen!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, zo`n bak vol! Ik ben niet zo`n fan van spinazie, alleen als het door de pasta gaat dan vind ik het heerlijk. Ik bak altijd spekjes, als ze bijna klaar zijn een bakje gesneden champignons erbij, en dan de spinazie even erbij laten slinken. En dan een bakje kruidenkaas( boursin ofzo, maar dan de goedkope variant) er door roeren. En dan met pasta! Yum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je bent pas begonnen maar het loopt al hardstikke lekker bij je straks weet je niet hoeveel je hebt als het echt gaat groeien en is het teveel om opeten, zou maar op tijd weggeven , maar vindt het wel leuk om te zien dat je gelijk zo goed gaat.

Was toch zeker de lekkerste spinazie die je ooit gegeten hebt ?

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spinazie smaakte geweldig. Er was zelfs genoeg om nog een maaltje aan mijn schoonouders mee te geven.

 

100_1599.jpg

 

Verse bladspinazie met kruidenkaas en verse pasta.

 

verse spinazie

2 uitjes

4 tenen knoflook

2 rode of groene pepers

stukje koolvis

Bakje kruidenkaas

Verse pasta

Olijfolie

 

Lekker met een glas witte wijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Ik ben jaloers! Bij mij komen net de 2e blaadjes er aan (in de volle grond).

 

Ook lekker:

Spekjes uitbakken, paar tenen uitgeperste of heel fijn gehakte knoflook erbij, pijnboompitjes toevoegen en dan de spinazie erbij.

Gaat het gemakkelijkst in de wok.

Lekker met vis en pasta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...