Geplaatst: 21 april 201114 j Hoe moet je eigenlijk snijsla afsnijden zodat je er vaker van kunt eten?
Geplaatst: 21 april 201114 j Staat het niet op het zakje? Ik heb ook snijsla, maar pluk er eigenlijk alleen maar van Volgens mij moet je het 5 cm boven de grond afsnijden... Of 3, of.. nou ja Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 21 april 201114 j De buitenste blaadjes die groot genoeg zijn afknippen. De kleinere blaadjes in het midden laten zitten. Groeit gewoon door. Good things come in small packages
Geplaatst: 21 april 201114 j Weet je wat voor monnikenwerk dat is voor je een bak vol hebt? Ik knip alles [wat ik nodig heb voor 1 maal] gewoon rigoureus boven de grond af met een schaar. Ik heb wel meerdere regels ingezaaid.
Geplaatst: 21 april 201114 j Ik ook, laat wel een centimetertje(of twee) staan. Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 21 april 201114 j Tja.. jullie zaaien dan ook veel meer in veel meer grond. Ik weet niet hoeveel Marije zaait of ruimte heeft voor haar snijsla. Good things come in small packages
Geplaatst: 21 april 201114 j wat ik in een bak heb gezaait heb ik ook gewoon afgeknipt met de keukenschaar. Komt gewoon weer op hoor.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.