Chrones Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Ik dacht dat het leuk was om mijn tuin te showen: Ben er best trots op, hij is niet heel groot, best klein, maar woon in Amersfoort en hier is grond best schaars..
bobvanschie Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Netjes! Verlichting zorgt s avonds voor sfeer. Goed gedaan!
Heleen1963 Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Je kunt hier je eigen blog starten, om iedere keer wat over je tuin te vertellen, en foto's te plaatsen, erg leuk !!(voor zowel de blogger als de lezer )
Jane Doe Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Gezellige tuin, gaat niet om hoe groot maar hoe de tuin gebruikt wordt.
Chrones Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Geplaatst: 26 mei 2014 Wow leuke reacties, heel erg bedankt! Paar problemen in de tuin waar ik tegenaan loop: - lavendel wordt echt VEEL TE groot.. ik overdenk deze eruit te halen, omdat die alle andere planten in de weg gaat zitten.Bestaat er ook een kleinere soort die niet zo levensgroot wordt? Dit is nu de normale lavendel: - Hebe wordt bruin binnenin, terwijl hij gezond in bloei staat, iemand ervaring hiermee? Ik denk dat ik wel een blog ga maken, volgend weekend is gaan onderzoeken
mijke Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 de lavendel kun je gewoon de pol doormidden doen met een spa, of zelfs in vieren. Je zet dan gewoon 1 deel weer terug en de rest geef je weg, opgelost! schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Chrones Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Geplaatst: 26 mei 2014 Serieus? Dus je jast gewoon een stuk eruit zonder hem schade toe te brengen? Kijk, dat is oplossingsgericht denken, houd ik van.. Thanks! Waarom groeien die dingen zo hard? vorig jaar waren het 3 kleine plantjes
marijke Geplaatst: 27 mei 2014 Geplaatst: 27 mei 2014 In geval van een 'pol' lavendel van meerdere planten kun je deze natuurlijk scheuren,maar bij een 'enkele' plant is dat m.i. toch niet mogelijk? Lavendel is goed te stekken d.m.v. een topstek.
Connie Geplaatst: 27 mei 2014 Geplaatst: 27 mei 2014 Ziet er mooi uit Chrones.Daar mag je terecht trots op zijn Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Heleen1963 Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 even heel nieuwsgierig hoor (je bent niet tot antwoorden verplicht )Ziet jouw voortuin (als je die hebt ) er ook zo smetteloos uit ?? Pfoe petje af
Jorg Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Hallo Chrones, Via blog/ kun je een zogenaamd moestuin/tuin seizoen aanmaken waarin je alle foto's van je tuin kunt delen met anderen
Aanbevolen berichten