angela († maart 2025) Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Ik kon nog niet echt een topic vinden met wrap recepten, nu weet ik wel dat je er eigenlijk alles in kunt doen wat je wilt maar het leek me toch leuk om er een apart topic voor te maken. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 mei 2014 Auteur Geplaatst: 24 mei 2014 Wrap met rauwe ham Wrap bestrijken met kruiden creme / boterdaar ijsberg sla op leggendan een laagje rauwe hampijnboom pitjes erover strooien en oprollen. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 mei 2014 Auteur Geplaatst: 24 mei 2014 Wrap met kip wrap besmeren met kruiden creme / boterdaar ijsberg sla boven opdan een laagje geraspte komkommerbestrooien met pijnboompitjes of walnoten stukjesen daar bovenop weer een laagje gerookte kipfilet(ik neem gerookte kipfilet omdat daar meer smaak aan zit)En dan oprollen maar. Quote
SuusP Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Mexicaanse wrap Uitje en teentje of twee knoflook fruiten, flink wat komijn en korianderzaad erbij. Dan wat gehakt of kipstukjes er door scheppen (wij gebruiken de vega-diepvriesversie van Aldi, die smaakt prima). Paprika, worteltjes en/of prei erbij en even meebakken. Dan (kidney)boontjes erbij samen met een flinke scheut gezeefde tomaten. Evt nog wat korianderblad toevoegen en chilipeper. Wrap insmeren met crème fraiche (mits niet lactose-intolerant ), volscheppen met bonenprut. Gerapte kaas erover en ong. 10 min. grillen.Lekker met cremefraiche erbij. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 mei 2014 Auteur Geplaatst: 24 mei 2014 carpaccio wrap beleg de wrap met ijsberg sladan een laagje dunne plakjes ossenhaasbestrooi met pijnboom pitten en grand pardano kaasen daar overheen sprenkel ik nog honing-mosterd saus (merk Hela) Quote
Mariekeenfrance Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Wrap snackWrap ruim insmeren met verse kaas, beleggen met sla, gerookte zalm en wat bieslook. Oprollen en in folie in de koelkast bewaren. later openmaken en de rol in plakjes snijden, elkker op een feestje. Je kan dit ook met kruidenkaas doen. Kan je de bieslook weg laten. Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 mei 2014 Auteur Geplaatst: 29 mei 2014 zalm wrap Ik smeer de wrap in met Philadelphia bieslook daar ijsberg sla op leggendan een laagje gerookte zalm en dan oprollen. In plaats van Philadelphia bieslook kun je ook neutrale Philadelphia gebruiken en dit bestrooien met dille en verse kappertjes. Je kunt ook de gerookte zalm insmeren met Philadelphia bieslook en dit oprollen en serveren als hapje. Of de neutrale met dille en kappertjes dan oprollen. Quote
dennislp Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Zalm wraps met citroen-dille-mayonaise als lekkere frisse dip! Wrap besmeren met zuivelspread o.i.d., gerookte zalm er op leggen, beetje sla en eventueel nog dunne stukjes komkommer. Daarna oprollen. Wat citroensap in een bakje doen, mayonaise er bij en wat dille. Geheel goed roeren, en even proeven hoe je het vind smaken. Ik meng het altijd op gevoel. Mocht het iets te citroenachtig geworden zijn, dan doe ik er gewoon weer wat mayonaise door. Je kan ook eventueel de citroen-dille-mayonaise al door de wrap heen doen, kan ook Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
jeanne-heijmans Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 een wrapinsmeren met boursinijsbergslacarpacciodan honing-mosterd sauspijnboompitjes roosterenoprollen klaar Quote
Mariekeenfrance Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Blikje Tonijn vermengen met een pakje Boursin, op je wrap smeren eventueel wat blaadjes sla, en oprollen maar. Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Jorieke123 Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Een BLT! Bacon, lettuce, tomato. Plakjes bacon uitbakken, wraps insmeren met een mayo-variant (met yoghurt-mayo is erg lekker), plakjes tomaat, blaadjes sla, en de bacon verdelen. Wraps oprollen, smullen! Nog wat komkommer, augurk, rauwe (rode) ui, olijven, etc. om te pimpen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Indy Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Ui,knoflook,fruiten,gehakt met kruiden rul bakken,en dan een pot witte bonen in tomatensaus er door heen. Dit op een wrap met sla,en komkommer en augurk. Wij vinden het erg lekker. Quote
Valerie Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Wat kipfilee paneren (of een kipburger in stukjes snijden) dit bakken, en daarna met salade en yogurtsaus op de wrap. Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Erny Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Nou... wat heb ik er gister in/op gemikt...Gebakken karbonadereepjes (J&Jvarkens), verse knoflook, verse sjalot+groen, avocado, tomaat, komkommer en een fluts Turkse yoghurt en wat pepersaus.Goed voedsel na inname van bepaalde hoeveelheden Rosé... Quote
Indy Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Werkt dus wel zoiets. En makkeijk te maken,na zo'n inname. Quote
Piroska Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 maaruh, is er ook een recept voor de wrap? Of kopen jullie die allemaal? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
RobO Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 (aangepast) wij maken ze zelf, appeltje eitje... 200 gram bloem,125 mililiter water, snufje zout, eetlepel olijfoliemengen en 5 minuten kneden. Afdekken en een half uur laten rusten. In 6 stukken verdelen. Balletje maken en uitrollen. Bakken : een minuut per kant in een droge pan edit: wij maken het in de keukenmachien van Braun, 25 jaar oud 12 juni 2014 aangepast door Gast Quote
Piroska Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 thanks! ga ik proberen. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Indy Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Variërend,ik maak ze wel zelf als ik tijd heb (dan maak ik veel,en vries ze in), maar koop ze ook wel. Vooral die uit te toko's zijn veel lekkerder. Quote
greetje Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 wij maken ze zelf, appeltje eitje... 200 gram bloem,125 mililiter water, snufje zout, eetlepel olijfoliemengen en 5 minuten kneden. Afdekken en een half uur laten rusten. In 6 stukken verdelen. Balletje maken en uitrollen. Bakken : een minuut per kant in een droge pan en wat doe ik erdoor als ik geen.....olijfolie wil/lust...b.v. met margarine? hoeveel doe ik danen dat kneden...kan dat ook met de mixer? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Piroska Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 Een andere olie Greetje? Je hebt zoveel soorten. Nou Piroska is helemaal aan de wraps, ik moest er per slot van rekening ook 6 eten na het recept van RobO: ontbijt, lunch en avondeten 2 dagen lang Lekker was die met gekruid gehakt, paar blaadjes amish deer tongue sla, peterselie en een sausje van zelfmaaksambal met zure room erdoor en een sprietsje melk om het wat dunner te maken. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.