gvrijswijk Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Wie weet er wat dit is, en wat ik eraan kan of moet doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Luizen even de zoekfunctie gebruiken wat je ertegen kunt doen Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvrijswijk Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Bedankt, daar ga ik eens even op zoeken. Beestjes was niet zo'n handige zoekterm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Indien je nog niets hebt geonden : cola in de plantenspuit en gaan met die luis (wel herhalen het dood de eitjes niet n.l.) Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluipwesp Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Indien je nog niets hebt geonden : cola in de plantenspuit en gaan met die luis (wel herhalen het dood de eitjes niet n.l.) Goede tip Stan! En ik maar denken dat luizen altijd levendbarend waren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uppy Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Ik had ook veel luis in mijn tomaten en pepers, ik heb er een stuk of 20 lieveheersbeestjes en de larven daarvan in mijn kas gezet, en ben nu helemaal van de luis af. Quote https://www.facebook.com/pages/Uppys-moestuin/429899817149798 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvrijswijk Posted June 3, 2014 Author Share Posted June 3, 2014 Thanks voor de tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riverdale27 Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 En ik maar denken dat luizen altijd levendbarend waren Dat zijn ze ook, of althans toch in dit stadium (zomer) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Kijk ook eens hier over het hoe en wat van de voortplanting van de bladluis : http://www.schooltv.nl/no_cache/video/crid/20030611_bladluis02/ Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts