Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Rauwe kip gegeten

Featured Replies

Geplaatst:

Ik zat net heerlijk te eten.. Maar oops, halve wege kwam ik er achter dat m'n stuk kip voor 'n deel nog niet gaar was Nu zal de kans op een voedselvergiftiging wel meevallen.. In ieder geval vindt ik het het niet waard om m'n vinger in m'n keel te stoppen

Maar heeft iemand enig idee wat je zou kunnen doen om de kansen te verkleinen? In een gekke bui drink ik net drie glazen water en 'n halve citroen aan citroensap weg, omdat citroen een detox-effect zou hebben (daarom drink ik het soms tegen m'n acne, ook direct een lekker fris alternatief voor limonade).

Maar zijn er zo nog meer dingen die je zou kunnen doen om de kansen op voedselvergifting te verkleinen? Wie het weet mag het zeggen

Geplaatst:

Vooral niet op voorhand panikeren. Je zal er heus niet dood aan gaan.

Geplaatst:

Heb ik ook wel vaker gedaan, nooit iets van gemerkt. Misschien een fles cola drinken, dat maakt alles kapot

Geplaatst:

Dan merk je ook gelijk niet meer dat je er ziek van bent!

Geplaatst:

dat je dáár ziek van bent...

Geplaatst:
  • Auteur

Haha. Maar nee wou niet panikeren.. Maar als je de kans op iets kan verkleinen, waarom niet he? Niet bepaald zin om een paar dagen ziek te zijn, heb 't al druk genoeg

Geplaatst:

heh kak, dit was dan het einde. Je zult gemist worden Huub Dennis!

aangepast door Gast

Geplaatst:
  • Auteur

Nou, ik leef nog steeds! Wauw! Alleen ik blijf bezig met naar de wc gaan Met de gedachte dat het om bacteriën in je darmen gaat, probeer ik die nu even zo 'schoon' mogelijk te houden, gewoon, voor t geval dat, even geen overbodige suikers etc, meer citroensap drinken, en vooral meer water.. wat dus ook nadelen heeft ... 7x wc op 'n avond...

@Mijke , voor zover ik weet heeft Huub geen rauwe kip gegeten

Geplaatst:

ohja haha uhhhhh I fix that!

Geplaatst:

kurkuma! Ik neem dagelijks kurkuma en dat ontgift je hele lichaam, zal vast best ook helpen bij zoiets!

Geplaatst:
Nou, ik leef nog steeds! Wauw! Alleen ik blijf bezig met naar de wc gaan Met de gedachte dat het om bacteriën in je darmen gaat, probeer ik die nu even zo 'schoon' mogelijk te houden, gewoon, voor t geval dat, even geen overbodige suikers etc, meer citroensap drinken, en vooral meer water.. wat dus ook nadelen heeft ... 7x wc op 'n avond...

ons mams gaf ons altijd norit, werkte goed, kon zelfs tekenen met de

aangepast door Gast

Geplaatst:

Yup, actieve kool helpt in de meeste gevallen wel. De giftige stoffen binden zich hieraan en verlaten op "veilige" manier het lichaam.

Moest je toch iets binnenspelen wat niet mag en je vinger in de keel niet ziet zitten: theelepel zout in een klein glas water doet ook de truuk.

Pas ik wel eens toe bij m'n hond... Die eet de vreemdste dingen ( heeft onlangs wat zip-blokjes om de bbq aan te steken opgegeten . )

( geen zorgen, buiten wat diarree heeft ie er niet van geweten )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.