Dora'smoestuin Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Hallo allemaal, ik ben Dorien en heb sinds een paar maanden een complete moestuin overgenomen van mijn oude buurman. Deze zomer werken we nog samen en probeert hij mij van alles te leren, wat niet meevalt. Vanaf november sta ik er alleen voor en ik moet zeggen..ik besef nu wel dat er heel wat bij komt kijken. Ik hoop hier van jullie t een en ander op te steken, de trucs en de tips voor gifvrij tuinieren bijvoorbeeld. Groeten Dorien. Oh ja, ik ben getrouwd, heb 5 kinderen en 2 kleinkinderen. Mijn oudste zoon is biologisch/veganistisch chefkok en mijn dochter en haar gezin al jaren vegetarisch. Dus een extra maaltje groenten uit moeders tuin is natuurlijk mooi meegenomen..als t een beetje wil lukken Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aalterse-willy Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Vers uit Oma's tuin, als dat niet gaat smaken? Welgekomen in ons midden. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Dora'smoestuin Geplaatst: 24 juni 2014 Auteur Geplaatst: 24 juni 2014 Bedankt voor t welkom, ik heb al even rond gekeken...erg leuk al die bezige bijen hier Quote
Stan Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geertlaurent Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Veel succes, met al die vegetariers zal je tuintje snel leeggeplunderd zijn Quote
Connie Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Hallo Dorien welkom op het forum Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
rinus55 Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Welkom Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.