Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Mais hangt slap

Miquel-nature

Recommended Posts

Hallo Miquel,

Om je vraag te beantwoorden:

Zorg dat de mais niet in de brandende zon staat in dit stadium (in potjes). Bovendien na een paar uur zelf in de brandende zon te hebben gezeten vind je zelf ook niet fijn meer

Hebben je mais planten genoeg:

• - grond
    - water ?

en zijn ze niet te iel opgekweekt?

Het is nog niet te laat om opnieuw te zaaien mocht dat nodig zijn (zowel voorzaaien of direct in de volle grond).

Succes.

at is wel erg vroeg, je moet ongeveer 3 weken na het voorzaaien de mais buiten in de volle grond zetten, en half mei is de richtdatum dus afgelopen week/aankomende week was vroeg genoeg geweest. Je hebt geluk met het mooie weer, dus ik zou ze als de wiedeweerga de volle grond in knallen!

Even a broken clock is right twice a day

Mais heeft voor een goede bestuiving wel iets meer kameraadjes nodig, heb je nog wat meer zaad? stuk of 5 in een blokje gezaaid/geplant is echt wel het minimum.

Even a broken clock is right twice a day

Als jij een poes hebt, en het bakje staat op de grond... die van mij doet meer moeite voor minder... ik ben al heel wat kwijt geraakt aan het liefie....

Zodoende kreeg ze haar eigen bak jonge spinazie naast haar etenbak... kon ze steeds wat knagen. Bedenk wel dat die beesten nu veel haar verliezen, en dan gaan ze groen knauwen om de haarballen te kunnen spuwen...