Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Wat heb je vandaag gekregen?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

shockcool

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hahaha, die zijn bijna ontplof. Ze gingen plat het doosje in gisteren.

Lagen vast lekker warm in het busje van de postbode. Die van @Dahli waren wel braaf, zijn netjes plat in hun pakje gebleven.

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

Mijn seal-apparaat doet het in ieder geval goed 😁

Geplaatst:

Vandaag heb ik 2 x bezoek gehad van de Groene Kersterklaas. Zo lief en zo’n verrassing!

Rond 12 uur ging de bel en bezorgde hij een pakketje namens @woldistel . Van haar kreeg ik allereerst het boek “Kaas je kaasje”. Daar ben ik zo enorm blij mee, heerlijk om dit weekend meteen in te duiken en alvast mijn volgende kaasproject uit te kiezen. Ook kreeg ik van haar, net als Jorieke waterkefir-korrels! Ook een soort bom 😄. Maar mooi dicht. Nog nooit gedaan en erg benieuwd naar. Superfijn dat zij er ook nog eens een recept had bijgedaan. Ik heb inmiddels een fermentatiepot met waterslot, dus ik kan zo van start. En, ook zo leuk, cerise du Japon. Komend seizoen ga ik dus voor het eerst bonen telen 😃. Plekje in de voortuin is gereserveerd. Wat een heerlijke vooruitzichten!

IMG_8813.jpeg

Een half uurtje later, weer de bel! Dit keer bezorgde hij een pakketje van @Tanja65 ! Ook zo’n lief verrassingspakket 😃! Allereerst twee prachtige chayote’s 😍. Dat was een langgekoesterde wens, maar ik kon alleen aan de gladde komen en nu heb ik van haar de gestekelde gekregen. Plekje in de achtertuin is ook al gereserveerd. Daarnaast ook nog zaden van 2 soorten sla en paksoi. Dat kan lekker vroeg in het seizoen de kweekbak in. Daarnaast een hele lieve zelfgemaakte kaart én een hele bijzondere zelfgemaakte adventskalender (met allemaal tuin-verrassinkjes erin (stiekem 1tje opengemaakt) en ook nog rouwvliegvangers. Die gaan begin volgend jaar zeker ook van pas komen.

IMG_8814.jpeg

Ik ben dus enorm verwend vandaag en zielsgelukkig met al deze lieve post vandaag! Nogmaals dank jullie wel!

Geplaatst:

Wat een leuke pakketjes, Dahli! Geniet ervan. 😊

Geplaatst:

Haaaa, wat een goeie dag had jij vandaag Dahli 🤸!

Geplaatst:

Zeker weten @woldistel ! En ik ben blij dat je aangaf dat het zakje kefirkorrels plat was…. Hier is hij dus ook bol, dus net even snel in een glas gedaan zodat hij niet alsnog ontploft in de ijskast 😄. Ik dacht dat je er lucht bij gedaan had bij het sealen, dat het zakje daarom bol stond. Vanavond gaan ze in de pot. Blij dat ik een waterslot heb als ik deze krachten zie!

Geplaatst:

Neuh, dat is dus de kooldioxide (bubbels)

Mijn eigen zat plat in de doos bij het arriveren, maar ging bij kamertemperatuur ook flink omhoog.

Nou ja, maar lekker op wat water met suiker en een vijgje wegzetten. Komt vast goed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.