Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Die aardappels vreten ze de komende weken nog wel denk ik We hadden uiteindelijk 6 van dat soort kratten! En we voeren ze ook nog andere zaken, dus dan gaat het nog niet eens zo hard met voeren.

We hadden er gelukkig zeer weinig werk aan, omdat ze zo in de kratten werden gestort. Dus niets omscheppen en moeilijk doen

De dakjes moesten even moeilijk uit een bosje worden gehaald, maar liggen nu netjes te wachten tot we er een hokje onder timmeren.

Geplaatst:

Een soort aardappelloempia's of aardappelbaketstaven van mijn Turks/Griekse buurvrouw. Heel subtiel smaakje, pittig peperig gekruid en gewoon té lekker, vandaar geen foto, eerst die dingen opeten. Buurvrouw kon me niet verstaanbaar vertellen wat er in zat, maar aardappelen sowieso.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Lavendel in pot, druif in pot, aardbeien (weer terug bij vorige eigenaar = ik) in pot, van ex-moestuin-verhuis-buurvrouw. En een mooie fietskar waar veel compost van de composteerinstallatie in kan.

Vandaag gaat ze over en volgende week mag ik het mooi gelegde paadje van 75 trottoirtegels weer meenemen naar mijn eigen achtertuin.

Geplaatst:

Wat informatie dingetjes, de laatste uitgave van het tweemaandelijkse blad, kortingsbon op één van de duurdere boeken van VELT en drie zakjes zaad

Vriendelijke groeten,

Holland

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb van huubvg veel bloempotten gekregen met hele leuke munt soortjes en een pot met de pepino meloenpeer erin wat ben ik hier enorm blij mee. Er waren ook nog 2 soortjes die ik nog even gepoot heb. Deze zaten los zonder pot dus nadat huub bij ons koffie had gedronken en wat gekletst. Ben ik druk bezig gegaan met die soortjes te planten.

Groetjes jessica

pepermunt

668279_0_82_gekregen_planten_003.jpg

558622_0_82_gekregen_planten_005.jpg

525487_0_82_gekregen_planten_006.jpg

145489_0_82_gekregen_planten_007.jpg

881892_0_82_gekregen_planten_008.jpg

pepino meloenpeer.

215161_0_82_pepino_001.jpg

• 5 weeks later...
Geplaatst:

Het boek 'groenten in de hoofdrol - voedsel kweken voor de toekomst' van Peter Bauwens!

Het was een (heel) laat kerstcadeau, maar ik ben er heel blij mee!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...