geertlaurent Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Een gigantische knolselder, kon ik wel gebruiken aangezien die van mij de grote van een pingpong bal hebben Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 december 2014 Geplaatst: 8 december 2014 Een vrachtje aardappels Voor de varkens dan... hè? En 2 polyester dakjes, ook voor de varkens: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
HuubvG Geplaatst: 8 december 2014 Geplaatst: 8 december 2014 Wauw! De varkens hebben een goeie dag vandaag. En jij ook!? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 december 2014 Geplaatst: 8 december 2014 Die aardappels vreten ze de komende weken nog wel denk ik We hadden uiteindelijk 6 van dat soort kratten! En we voeren ze ook nog andere zaken, dus dan gaat het nog niet eens zo hard met voeren. We hadden er gelukkig zeer weinig werk aan, omdat ze zo in de kratten werden gestort. Dus niets omscheppen en moeilijk doen De dakjes moesten even moeilijk uit een bosje worden gehaald, maar liggen nu netjes te wachten tot we er een hokje onder timmeren. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 8 december 2014 Geplaatst: 8 december 2014 Inspiratie cadeautjes-voor-de-feestdagen-2015-t15943.html . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
HuubvG Geplaatst: 15 december 2014 Geplaatst: 15 december 2014 Een soort aardappelloempia's of aardappelbaketstaven van mijn Turks/Griekse buurvrouw. Heel subtiel smaakje, pittig peperig gekruid en gewoon té lekker, vandaar geen foto, eerst die dingen opeten. Buurvrouw kon me niet verstaanbaar vertellen wat er in zat, maar aardappelen sowieso. Quote
Jenneke Geplaatst: 15 december 2014 Geplaatst: 15 december 2014 Deze http://english.turkishcookbook.com/2007/11/potato-cigarette-borek.html misschien Huub? Ik heb deze wel eens gemaakt , heel erg lekker inderdaad Quote
RobO Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 rainbow mais van Norbert (thnx Norbert!)en heul veul kadootjes wegens Sinterkerstjaarfeestje Quote
RobO Geplaatst: 3 januari 2015 Geplaatst: 3 januari 2015 zak stro van dochter met vriendin met melkveehouderpartner Quote
HuubvG Geplaatst: 3 januari 2015 Geplaatst: 3 januari 2015 Lavendel in pot, druif in pot, aardbeien (weer terug bij vorige eigenaar = ik) in pot, van ex-moestuin-verhuis-buurvrouw. En een mooie fietskar waar veel compost van de composteerinstallatie in kan. Vandaag gaat ze over en volgende week mag ik het mooi gelegde paadje van 75 trottoirtegels weer meenemen naar mijn eigen achtertuin. Quote
Holland Geplaatst: 6 januari 2015 Geplaatst: 6 januari 2015 Welkomstpakketje van Stichting VELT Quote Vriendelijke groeten, Holland
Ktrijn Geplaatst: 6 januari 2015 Geplaatst: 6 januari 2015 Holland, wat zit er in zo'n pakketje? Quote
Holland Geplaatst: 6 januari 2015 Geplaatst: 6 januari 2015 Wat informatie dingetjes, de laatste uitgave van het tweemaandelijkse blad, kortingsbon op één van de duurdere boeken van VELT en drie zakjes zaad Quote Vriendelijke groeten, Holland
RobO Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 toezegging voor stekjes van olijfkruid van het landjevandeboer Quote
Gast Geplaatst: 19 januari 2015 Geplaatst: 19 januari 2015 Ik heb van huubvg veel bloempotten gekregen met hele leuke munt soortjes en een pot met de pepino meloenpeer erin wat ben ik hier enorm blij mee. Er waren ook nog 2 soortjes die ik nog even gepoot heb. Deze zaten los zonder pot dus nadat huub bij ons koffie had gedronken en wat gekletst. Ben ik druk bezig gegaan met die soortjes te planten. Groetjes jessica pepermunt pepino meloenpeer. Quote
RobO Geplaatst: 19 januari 2015 Geplaatst: 19 januari 2015 biljet van onbepaalde waarde van Arjan in ruil voor moestuinpakketje (nee, echt, onbepaalde waarde zie website) Quote
Ktrijn Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Het boek 'groenten in de hoofdrol - voedsel kweken voor de toekomst' van Peter Bauwens! Het was een (heel) laat kerstcadeau, maar ik ben er heel blij mee! Quote
Deborah Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Mijn zoon kreeg bij de Intratuin een gratis zakje zonnebloemenzaad. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
RobO Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 mooi boek over historische kruidentuin Quote
Kibas Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Voor mijn verjaardag 4 kweekbakken en een hygrometer. Quote
Gast Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Zo kibas dat zijn nog eens mooie kado's. Quote
gerritr1955 Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Eén paar klompschoenen voor in de tuin.Niet gekregen, maar mezelf kado gedaan Quote Hortus est amicus meus.
geertlaurent Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Ongewortelde johannisberen stekken (6 stuks), 2 soorten.Grote blauwe regenton.Plantui, rode Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.