Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het regent!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

Volgens de buienradar zouden wij net gespaard blijven. De buien trokken over Maastricht.

Maar kwart voor zeven moesten we vluchten, hoosbuien.resized_208_e0d04240852bd41587377034465ed67b.jpg

Geplaatst:

Poeh ben ik blij dat het hier alleen een beetje gespetterd heeft

Geplaatst:

Ja Dennis, gelukkig zitten we hier vrij hoog op het plateau van Margraten. Gulpen,Valkenburg en Maastricht zullen hun lol opkunnen.

Bij ons op het dorp is het verplicht het hemelwater rechtstreeks op straat en niet op de riolering te lozen.

Dus alle hemelwater dondert hier met een rotvaart over de straat naar beneden.

De trotoirranden zijn hier vrij hoog (geschat 30cm), maar je ziet ze niet meer door de enorme hoeveelheid water die richting Maas stroomt.

resized_208_1978fd8075c8e1eea5346f9310d5ed84.jpgresized_208_b07f05d281735e7b9101f65fefb02237.jpg

Geplaatst:
:( mn zusje is op Pukkelpop.......

Hier wat gedonder en wat regen.

Ja mijn vriendin ook; heb r meteen gebeld toen ik t nieuws hoorde. Was blij dat ze de telefoon beantwoorde ......

Geplaatst:

Wow Daar sta je wel even van te kijken zeg!

Geplaatst:

Ik was stro op de kar aan het steken toen het zo regende helemaal doorweekt.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:
Ik was stro op de kar aan het steken toen het zo regende helemaal doorweekt.

en nu? Ziek?

Geplaatst:

Neen,was dan ook zo goed als meteen daarna de douch in gegaan met kleren aan.

Geplaatst:

Dat ziet er niet veelbelovend uit Jorieke Hier schijnt de zon en is het stikbenauwd, goed voor de planten

Geplaatst:

Hier is het nu heel hard aan het donderen met veel regen

Geplaatst:

Hier niet iets dergelijks gemerkt. Het miezerde net wel een beetje maar dat is ook alles tot nu.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Hier ook weinig maar als je op de buienradar kijk schrik je wel even, maar gelukkig is het nu regen en omweer omdat het zo warm aldoor is En na regen komt zonneschijn, verder in de week geven ze ook nog best warm op alleen wel met afentoe regen.

Geplaatst:

Hier heeft het vanaf vanacht 12 uur tot nu bijna non stop geregend en geonweerd

Geplaatst:

we hebben hier net zwaar noodweer gehad, het was zo donker dat het wel nacht leek, hagel, overal staat 10 cm water, ook heel veer onweer en harde wind

Omdat het kan.

Geplaatst:

Hier net alle stekkers (van de computers) er maar even uitgetrokken. Het leek wel nacht (net wat Guus zegt) en het flitste meerdere keren achter elkaar. Zoals ik alleen uit Amerikaanse films ken.

Het is nu weer lichter, de rest schampt ons (zoals zo vaak). Straks om half 3 nog wat zie ik....

Geplaatst:

Vannacht zwaar onweer, duurde mega lang! mét hagel, en nu hoor ik dat er opnieuw weeralarm is voor vanavond....pffffffff

Geplaatst:

Wij hadden een gelukkie, het ging links en rechts langs ons heen..op naar Limburg. Het is dus heet en zonnig, en erg klam.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Gisteren is er bij mij 48mm uit gevallen uit 3 onweersbuien. De hoogste neerslagpiek was 320 mm/hr

In de tuin staat nog een oude vijver, die leeg gemaakt was. Deze staat nu halfvol met water (en nee, er ligt geen vijverfolie meer op de bodem)

Morgen en vrijdag wordt er weer nieuw onweer verwacht, misschien staat ie dan helemaal vol.

Geplaatst:

Heb je een grondboor (voor palen)? dan zou ik ff 3 a 4 gaten in de bodem draaien

ik heb ook een vijver en bij de overloop heb ik nu ook een moeras

Geplaatst:

nou nu is het bij ons rotweer de peterselie plantjes verzuipen! (geen goede afwatering gebruikt )

Geplaatst:
ik heb ook een vijver en bij de overloop heb ik nu ook een moeras

Zo heb je weer s heel wat anders in de tuin, lopen de kikkers straks zo binnen

Ontopic: hier heeft het vanavond even hard geregend maar t viel dacht ik wel mee met de mm's. Gisteren was t wel flink benauwd na de regen.

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.