Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nog druk, druk en nog eens druk aan het werk voor morgen. Ik ben nu met een rolcake met de heeste peper in de wereld aan het stoeien(blijft wel eetbaar ).

Kijk a.u.b. nog even in mijn lijst of ik niets ben vergeten ? en zo ja roep dan nog even.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Goed voor Edit : JDW Nasuada staat/stond er nog een menta in Zelhem maar, stuur maar een pb dan stuur ik je een plantje per post.

Dat geld ook voor de laurierstek voor esthe76r, de Rawit zaden voor Kim(stond niet op het lijstje bij Estemy)en ik had mijn lijstje zoek gemaakt .

Zo verwacht ik ook een pbtje van Ciska voor haar heb ik nog wat hele hete peperzaden.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

@Jdw gelukkig. En dan heeft Nasuada dus haar munt niet gehad(pfff ik begin oud te worden(of ben ik al)). Dus stuur maar een pb dan krijg je de munt over de post.

Geplaatst:

Stan kan jij het recept plaatsen van die heerlijke rolcake met de heetste peper ter wereld die toch niet te heet was?

Die hele hete peper kan ik dan vast wel vervangen door en peper die ik zelf heb staan.

De combi van zoetgebak en peper maak ik zelf tot nu toe nooit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...