Geplaatst: 17 juli 201411 j Nu op het nieuws. Een passagiers vliegtuig neergehaald in Oekraïne. Vertrokken vanaf Schiphol naar Kuala lumpur. 295 mensen omgekomen. Dit gaat nog een flinke staart krijgen.. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 17 juli 201411 j daar zitten heel wat Nederlanders bij... (D-reizen bevestigd 19-20 passagiers, Touroperator WTC.nl gaat uit van 20 à 30 Nederlanders, ANWB-reizen meld 15 klanten via Fox Vakanties, .... )
Geplaatst: 18 juli 201411 j ben er stil van....... het zal je maar gebeuren als slachtoffer of familie van een of meer slachtoffers
Geplaatst: 18 juli 201411 j Verschrikkelijk.... spookt de hele dag door mijn hoofd. Daarnaast niet echt bang, maar toch ook wel beetje gespannen over welke diplomatieke ontwikkelingen dit teweeg gaat brengen.
Geplaatst: 19 juli 201411 j Auteur Ja, hoe dit afloopt..Het kan toch niet dat dit in de doofpot beland?! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 19 juli 201411 j Dat was best raar zeg.2009: We zitten in Preston Palace (1e x ooit voor mij) > op dag 1 het koninginnedag drama2014: We zitten in Preston Palace (2e x ooit voor mij) > op dag 1 het vliegtuig drama Dus, moet ik daar nog een derde keer naar toe gaan ? > Planten kopen? Doe het bewust!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.