Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Woonruimte gezocht in en om Groningen Spoed

Featured Replies

Geplaatst:

Goede vriend van mij (met vaste baan) is bedonderd door obscure makelaar.

Nu heeft hij zijn huur opgezegd en gaat de woning opeens niet door (het lange verhaal bespaar ik jullie).

Per 1 augustus moet hij nu verhuizen... maar waarheen????

Dus mocht iemand woonruimte (eventueel tijdelijk) weten in of rond Groningen dan hoor ik dat graag... Situatie begint nu wel nijpend te worden...

aangepast door Gast

Geplaatst:
  • Auteur

Als dat beschikbaar zou zijn is dat een prima oplossing... maar woningen zijn of te duur (boven de 700 euro) of het zijn dure kamers die vaak al weg zijn. Hij zoekt zich echt het apelazerus... alle makelaars langs e.d. Studentenkamer/flatje is ook geen bezwaar... als ie maar een dak boven zn hoofd heeft en een postadres.

Maar bedankt voor het meedenken helemaal vanuit Limburg.

Geplaatst:

studentenkamers zal nu ook lastig worden met de nieuwe stroom studenten die in augustus in groningen neerstrijken.

is buiten groningen ook een optie?

ik zal eens rondvragen

edit: bij de huidige verhuurder is hij ook al langs geweest? als de woning nog niet opnieuw is verhuurd is dat misschien nog een mogelijkheid.

Geplaatst:

Laat hem elke dag even een paar keer kijken op http://www.nijestee.nl/aanbod/huurhuis/te-huur/. Via die pagina had ik zelf binnen een paar dagen al geluk, het was geloof ik het derde huis waar ik op reageerde. Geen idee of dat toeval was trouwens, maar het gaat iig buiten het gewone puntensysteem om en geeft dus meer kans als je niet genoeg inschrijftijd hebt. Dan heb je nog woningbouwvereniging Patrimonium, ik heb meerdere malen van mensen gehoord dat zij wel open staan om te helpen als een situatie nijpend, lastig of anderszins bijzonder is. Even persoonlijk langs gaan bij hun kantoor schijnt het best te werken! En verder neem ik aan dat hij http://www.carex.nl/ kent? En misschien een beetje overbodig (maar ik had er zelf bijvoorbeeld stom genoeg nooit aan gedacht tot iemand het me zei): marktplaats. En mocht het niet snel genoeg lukken een woning te vinden kan hij ook overwegen om op een camping een chalet/caravan oid te huren. In het hoogseizoen is het misschien duur, maar daar buiten is het soms nog best betaalbaar. Succes!

Geplaatst:
  • Auteur

Woningbouwvereniging is geen optie. Vorige huis ook niet meer.

Buiten Groningen is ok (zo'n 20 km max denk ik). Hij werkt in Hoogkerk.

Carex en AdHoc hebben nu nix.

En inderdaad is het een beroerde tijd om woonruimte te zoeken.

Camping/zomerhuis is noodoptie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.