Jane Doe Geplaatst: 25 september 2014 Geplaatst: 25 september 2014 ... Die blauwe koffiepotjes zijn prachtig, je zou ze bij elkaar moeten houden RvO! ... Tsja dat is wel mooi.... Als er geen andere liefhebber is dan neem ik de grote ook graag mee. Maar ik wilde niet ineens alles vragen. Het is je van harte gegund ga ik van uit. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Geplaatst: 26 september 2014 Hier nog wat potten en bakken, ik had niet gedacht dat ze zo populair zouden zijn Ik noteer niet alle afmetingen hoor. Behalve van de grote gele 'prullenbak', en de lage blauwe schaal/kommen. De rest is vrij standaard, als je wel eens in een kringloop bent geweest dan ken je ze wel. Van dat dunne geverfde spul, die grootste (hoogte: 45 cm doorsnee: 39 cm is wat roestig aan de binnenkant. Maar alle potten/bakken die ik heb, hebben wel wat. : Wat kleiner emaillen spul: (blauwe koffiepotjes zijn weg, de oranje pot is er nog wel) Deze grijze: 17 cm doorsnee en 12 cm hoog. En 2 wat grotere ondiepere bakken, namelijk zo'n 18 (met oortjes) tot 13 (zonder oortjes) cm hoog en 37 cm in doorsnee. En dan nog 1 waar je een plastic pot in zou moeten zetten, want de bodem is er uit En 1 kant van het handvat is niet zo mooi. Maar het is wel een echte dikke emmer, met een mooie 'look' Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Geplaatst: 26 september 2014 En mocht iemand wat goudrenetten voor me hebben? Aan mijn boom zat geen enkele appel dit jaar, en ik heb nog wel een pak appeltaartmix staan Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RvO Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 @Jorieke,Morgen (zaterdag) is er markt in Assen. Daar zullen ze toch wel goudreinetten hebben?Een flinke puut goudreinetten tegen 2 blauwe koffiepotten?RvO Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Geplaatst: 26 september 2014 Graag! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Geplaatst: 27 september 2014 Oh, dat wat Angela in haar topic zegt, geldt hier ook: mensen die struiken komen uitspitten, en ook de aardbeienplantjes, moeten zakken/bakken/plastic meenemen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Ik breng nog 4 forellen voor je mee.Moet alleen niet vergeten ze morgen uit de vries te halen Quote
RvO Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Jorieke, ik heb een puut goudreinetten gescoord. Letterlijk, net vvoor het sluiten van de markt. RvO Edit: er volgt nog een pb-tje. Ja ik weet het. Veel te laat, maar ik heb de laatste dagen het gevoel dat ik 57 dingen tegelijk moet doen, terwijl ik 3 dingen tegelijk al heel ingewikkeld vind (nee geen 'multitasker'). Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Geplaatst: 27 september 2014 Lekker, thanks! (zowel Angela als RvO ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.