loes Geplaatst: 28 juli 2014 Geplaatst: 28 juli 2014 (aangepast) ook maar even een nieuw Carpool topic starten voor de Nazomerse MTFD zondag 28 september 2014 Mocht er een lift zijn vanuit Groningen/kop van Drenthe dan hou ik mij aanbevolen! 6 augustus 2014 aangepast door Gast Quote
mijke Geplaatst: 28 juli 2014 Geplaatst: 28 juli 2014 ik ook! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Yuras Geplaatst: 29 juli 2014 Geplaatst: 29 juli 2014 Ik vertrek vanuit Nijmegen Dukenburg met auto. Eventueel zijn er 2 plekken voor medereizigers.. Quote
Kibas Geplaatst: 29 juli 2014 Geplaatst: 29 juli 2014 Ik zou graag met iemand meerijden. Ik woon in Eindhoven. Quote
Bit Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Sorry jongens. Ik moet me afmelden. Connie zou met mij meerijden. Ik weet het. Dat maakt het nog wat lulliger. Maar helaas. Sorry.Dus wie toevallig uit deze zelfde omgeving ook naar Zelhem rijdt ?Contact Connie. ( zeg ik , zonder te weten of Connie dat wel wil ) Quote
Connie Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Nee Bit ik had je al gemeld dat het geen probleem is toch .Ik ben reeds voorzien van lift...incl.man en dochter in dit geval. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.