Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ik heb geen moestuin!


Bosbrandje

Aanbevolen berichten

Maar een dakterras dat ik van mijn ouders heb gekaapt

 

Bij de VPRO kon je dit jaar gratis tomatenzaadjes bestellen, alle 23 zaadjes zijn ontkiemt en zo is de overname van het dakterras pas echt begonnen. Deze zaadjes zijn wel veel te laat gezaaid (ik geloof half mei) ze staan pas sinds kort in hun definitieve pot en zijn nog maar een halve meter. Daarom ben ik voor volgend jaar alvast een planning aan het maken, Ik wil graag hete pepers, meloenen, en weer tomaten proberen.

 

Omdat ik nog zo'n groenkoker ben wat betreft planten hoop ik hier inspiratie en tips te krijgen.

 

Groetjes, Bosbrandje

“To plant a garden is to believe in tomorrow.”

― Audrey Hepburn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Welkom (ook net nieuw hier )

 

Die zaadjes had ik ook (maar er zaten er bij mij niet zo veel in). Ik heb ook een tomaten-oerwoud (4 verschillende rassen) vol groene tomaten en ook nog bloemen

 

Houd er wel rekening mee dat hete pepers en meloenen kunnen mislukken bij minder mooi weer. Aardappels zou je ook kunnen kweken (in een zak). Ik had bij de action een envelop met diverse groentezaden en kruidenzaden. Dit was echt een aanrader!

 

Ik wil volgend jaar misschien wel tomaten, maar dan een soorten met kleinere planten (ik ben aan het denken om de Bloembak collectie van Vreeken.

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en we zijn gek op foto's. En hoe heet gaan die pepers worden straks ?

 

Dankjewel, ik vind Madame Jeanette de lekkerste. Foto's van planten of terras heb ik nog niet gemaakt. Wel van een bankje dat ik zelf heb gemaakt en super trots op ben. (met terras op de achtergrond)

14785837192_2c03a3d7bf.jpg

 

 

Aardappels heb ik ook aan gedacht. Ik heb 2 bakken van pallethout gemaakt waar ze vast in passen.

“To plant a garden is to believe in tomorrow.”

― Audrey Hepburn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...