Geplaatst: 10 augustus 201410 j Auteur Een plastic zak is prima Jane, want ik graaf m meteen in thuis en zo'n lange dag droogt hij in een plastic zak niet uit.
Geplaatst: 10 augustus 201410 j Auteur @Ciska zo ziet de framboos er uit waar ik stekjes van heb: Een beetje wilde boel hier dus, maar wél doorlopend opbrengst ; de eersten zijn iets kleiner maar deze nu zijn prachtig groot én smaken lekker
Geplaatst: 10 augustus 201410 j Hey Geedee, heb je toevallig citroenverbena voor mij en een maggiplantje? Kijk je ook even bij mijn ruildingen? je Frambozen zien er ook lekker uit.
Geplaatst: 10 augustus 201410 j Auteur Heb ik voor je; ook een framboosje erbij?? Bij jouw lijstje zie ik niks staan, maar komen we wel uit
Geplaatst: 10 augustus 201410 j Een plastic zak is prima Jane, want ik graaf m meteen in thuis en zo'n lange dag droogt hij in een plastic zak niet uit. Ok doe ik dat, tot die tijd blijft de rabarber mooi in haar pot staan.
Geplaatst: 13 augustus 201410 j Zou ik ook wat Egyptische uitjes mogen? Ze kunnen blijkbaar niet heel goed tegen verwaarlozing Ze zijn hier of verdwenen of nog maar heel ielletjes. Komend jaar heb ik echt weer tijd voor ze Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 augustus 201410 j Auteur Geen plantjes maar iemand die interesse heeft in deze? Is niet rond maar ovaal Glaasjes voor theelichtjes ( trio ): De lange winterstop/dip komt eraan!!! Oude detectives :
Geplaatst: 17 augustus 201410 j Owwwwww Agata christies......wil ik wel, moet je alleen even zeggen wat je ervoor wil..
Geplaatst: 17 augustus 201410 j Auteur O daar komen we wel uit Ciska. Ik zal ze voor je meenemen in een stevige doos of tas.
Geplaatst: 17 augustus 201410 j Super!! Bij de weg: de frambozen zien er goed uit (zag het plaatje net)..... Kan er een handleiding bij?
Geplaatst: 17 augustus 201410 j Oef...das dus niets voor mij.....ik heb altijd zo een snoeidrang.... .maaaar goed ik zal proberen er eens af te blijven..kijken hoe dat bevalt.
Geplaatst: 17 augustus 201410 j Auteur Als je ze een beetje uit het zicht zet, helpt het al, Ciska Nog 2 dingetjes te ruil:Geen plantjes maar iemand die interesse heeft in deze? Is niet rond maar ovaal Glaasjes voor theelichtjes ( trio ):
Geplaatst: 17 augustus 201410 j Die cup of plants, wil ik wel een mooi plaatsje geven?Wat wil je er graag voor terug?
Geplaatst: 17 augustus 201410 j Auteur Dat is goed Jane, ik zet m bij jouw andere spulletjes. vind je 2 pakjes zout een goede ruil?
Geplaatst: 17 augustus 201410 j Super dank je, wil je grof of fijn zout? De zout in Nederland is iets grover van korrel.
Geplaatst: 17 augustus 201410 j Auteur Nog 1 dingetje te ruil, wie vindt ze leuk? Gemaakt van geel glas: voor theelichtjes ( trio ):
Geplaatst: 18 augustus 201410 j Auteur Ik heb nog 40 x plantpotten te ruil: De maat is iets afwijkend t.o.v. de foto, maar qua inhoud nauwelijks verschil.
Geplaatst: 18 augustus 201410 j Auteur Ik krijg net een pm van Jane, bij nader inzien wil zij de plantpotten niet. ( hadden er 40 potten geruild voor 10 pakken suiker; zij dacht dat de suiker 0,25 cent kostte) Dus nu zijn er ineens weer 80 potten te ruil. Wie kan er een paar gebruiken??
Geplaatst: 18 augustus 201410 j Hoi Gedee. Omdat ik een groot deel van mijn voorraad hoge potten kwijt ga zijn aan de stekken die ik weggeef, zou ik er wel een stuk of 8 a 10 willen. Dat is dan weer om nieuwe stekken in te maken. Mag dat? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.