Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hoi Yuras,

Iets van jouw zaadjes zou ik wel leuk vinden, een van je donkere tomaten, bloemen of je besjes.

Ik denk dat ik een goed adresje ben voor een heleboel enthout - heb rond de 30 fruitbomen staan, meeste hoogstam/ oude rassen-. Maar misschien zou een date @ my place beter zijn dan heen en weer gesjouw naar Zelhem.

Ik woon vlak bij Culemborg.

Hoi Bouwvrouwe,

Tomatenzaadjes neem ik naar Zelhem alles wat ik heb. Daar ter plekke krijgen mensen wat ze willen, alleen zou het handig zijn om gripzaakjes of dergelijk mee te nemen.

Qua

date @ my place
hmmmm.... ik heb rode- en witte- bessen struiken te geven aan iemand, maar dat moet eind oktober of later gebeuren, en enthout beter rond dit tijd te knippen... Maar wel in Zelhem kunnen wij dit afspreken
Geplaatst:

Hoi Yuras,

Mocht je aan het einde van de rit nog een hazelnootstekje over hebben dan zou ik die graag van je overnemen als dat mag.

Zijn er buiten het enthout om nog dingen die je graag zou willen hebben?

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Hier de foto's van de kroos of kwets.

07082014468498691408828689.jpg07082014468562811408828693.jpg23082014472962941408828694.jpg

Laat maar weten als je er iets mee zou kunnen(of als je weet welke soort dit zou moeten zijn) als ent oid. Voldoende rijp laat de pit zo los en zo schoon als op de foto.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

• 3 weeks later...
Geplaatst:
hoe hoog worden de coniferen?

Ik heb geen idee... momenteel zijn ze ong 50cm hoog, staan in de potten en hebben weinig gegroeid... Gekocht 2 jaar geleden zonder etiketten bij uitverkoop in lokale tuincentra.. Maar nu met andere tuinplan zijn ze overbodig...

Geplaatst:

hum, niet gegroeid kan liggen aan kleine potten, maar het kan ook een klein soort zijn. Maar ach, als je ze over hebt, kan ik ze altijd poten en zien wat het wordt. En als ze klein blijven geef ik ze gewoon een andere plek dan op de grens met de buren in Zweden, dan mogen ze op een andere plek mooi staan te zijn.

Geplaatst:
hum, niet gegroeid kan liggen aan kleine potten, maar het kan ook een klein soort zijn. Maar ach, als je ze over hebt, kan ik ze altijd poten en zien wat het wordt. En als ze klein blijven geef ik ze gewoon een andere plek dan op de grens met de buren in Zweden, dan mogen ze op een andere plek mooi staan te zijn.

Gereserveerd

Geplaatst:
Yuras zou ik ook nog de grapefruit mogen?

Ik ken iemand die heeft geloof ik kwetsen, als ik hem zie zal ik vragen of ik wat eraf mag knippen.

Super!

Grapefruit voor jouw gereserveerd.

Geplaatst:

Fijn! Ik heb net even op de tuin naar jouw dillezaad gekeken. Er bleek wat rijp, maar nog wel kleine zaden. De grote 'paraplu' is nog groen. Ik neem dus in ieder geval zaden voor je mee. Het zaait zichzelf meestal goed uit, dus ook de kleinere zullen het wel doen, mochten de grotere nog niet rijp zijn. Dillezaad is maar 1 jaar houdbaar.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Hoi Yuras,

We hebben elkaar wel even kort gesproken, maar er is toen geen bel gaan rinkelen dat we een date moesten afspreken voor enthout voor jou. En die tomatenzaadjes zijn ook volkomen langs me heen gegaan.

Bij deze dan maar; kom je wel eens een beetje in de buurt van Utrecht/ Culemborg?

Iets te doen eind komende maand?

Groetjes,

Eline

Geplaatst:

Ja, volgens mij bij Joep en Jorike blijft nog jouw walnoot staan... Tomatenzaadjes... Dat is niet de probleem, als ik naar Culemborg kom, breng ik iets mee

Nu, denk ik, zullen wij via PB afspreken, waar, wat en wanneer... En als eerst wil ik graag lijst hebben van de rassen die op jouw grond staan...

GR.

Yuras

PS, het was wel gezellige bijeenkomst...

Geplaatst:

Yuras het was leuk je te leren kennen en ik wil voorál jouw recept van die knoflookaugurken

Die waren zóóó LEKKER!!

**(Geedee lust eigenlijk geen augurken )**

Geplaatst:

Yuras, hier zijn wat van jouw planten blijven staan, waaronder 2 mooie zwarte bessen. Nu heb ik die al wel, maar Joep vertelde me dat dit hele speciale bessen zijn? Zou je er eventueel hier nog wat over kunnen vertellen? Dan kan ik het op slaan. Altijd leuk Ik zet ze in mijn tuin, je kunt eigenlijk nooit teveel zwarte bessen hebben

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...