Ga naar inhoud

Aanbod MTFD sept. Jet die waarschijnlijk niet komt.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

De kippetjes zijn begonnen aan hun reis naar "la France". Wij hebben ze vanmorgen bij Jorike gebracht.

Jorieke had al een mooi onderkomen voor ze klaar staan en ze hadden het nu al naar hun zin.

Op dit moment zijn ze aan het werken aan hun wintervacht en zijn ze van de leg af maar ik zie alweer wat kleur op de kop terugkomen en ze beginnen ook alweer wat te kakellen dus ik vermoed dat ze rusttijd bijna achter de rug is.

Het ziet er een beetje triest uit zo'n leeg kippenhokje dus wij gaan snel weer opzoek naar een kleiner ras en dan max 3 kippetjes.

Ik wens je er heel veel plezier mee...

Groetjes Nasuada

Geplaatst:

Goede reis kipjes en veel scharrelplezier a la France. Zou leuk zijn als er foto's komen van kipjes na aankomst.

Super dat er zulke lieve mensen zijn die dit mogelijk maken

Geplaatst:

In dat geval kan ik je misschien helpen. Ik heb dit jaar Indigo rose tomaten en oogst het zaad uit de vruchten. De vruchten rijpen nog niet zo snel, dus waarschijnlijk niet zo heel veel beschikbaar. Ik heb nu een stuk of 10 pitjes en oogst over 2 weken nog een keer.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Jane: De rode topi nambour kan ik nog niet oogsten. Er zijn nog geen knollen gevormd. Ik heb er nog twee in minipotjes staan vanaf het voorjaar. Dat zijn twee dunne plantjes, maar ze leven. Die geef ik mee, ik hoop dat die twee het gaan redden, ik denk het wel.

Edit: niemand een taroplant ( ik wil hem niet aan mijn beek zetten, ik weet zeker dat hij hier niet overleefd...)?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Je mag hem, maar na de Jardinades. Vanwege gebrek aan belangstelling had ik hem al in de Jardinadetuin ingegraven.En gelabeld. Ik graaf hem zondagavond gewoon weer uit, (als ik het niet vergeet, anders komt hij later wel) kan ie nog met J. mee.Je kunt hem natuurlijk ook zelf komen halen zondag ..volgens mij wordt het een superleuke dag!

Geplaatst:
Jane: De rode topi nambour kan ik nog niet oogsten. Er zijn nog geen knollen gevormd. Ik heb er nog twee in minipotjes staan vanaf het voorjaar. Dat zijn twee dunne plantjes, maar ze leven. Die geef ik mee, ik hoop dat die twee het gaan redden, ik denk het wel.

Zullen we een mooi plekje geven, mogen verwoekeren aan de rand van de tuin en bos

Geplaatst:
had ik hem al in de Jardinadetuin ingegraven.En gelabeld. Ik graaf hem zondagavond gewoon weer uit

Nee joh!! Laat m maar lekker staan als hij daar kan blijven....ik wilde hem alleen niet laten verzuipen bij de beek.

Ga eens ff serieus nadenken over zondag....kan niks beloven maar wie weet!

Geplaatst:

De planten zijn reeds in Zelhem aangekomen voor de mtfd. Gé, inderdaad je Taro vergeten mee te geven..blijft hij in de tuin van de Jardinades en met hoop dat hij de winter overleefd.

Wie mij zaadjes op stuurt kan dat bv best de aankomende week doen..dan ben ik in Holanda

• 4 weeks later...
Geplaatst:

En beste mensen zijn de perzikbomen goed aangekomen? Ook de topi nambour en de jammetjes? Dank aan Jorieke.

Jane, ik hoorde van Jorieke dat er geen braam aan is gekomen?

Angela bedankt voor het boek alvast

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...