appelvrouw Geplaatst: 14 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2014 Nog te vergeven..eventueel voor mooi tomatenzaad een taroplant. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 15 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2014 Of een speculaasplankje..wie er nog een heeft liggen? Die zijn altijd welkom Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nasuada Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Hi, De kippetjes zijn begonnen aan hun reis naar "la France". Wij hebben ze vanmorgen bij Jorike gebracht.Jorieke had al een mooi onderkomen voor ze klaar staan en ze hadden het nu al naar hun zin.Op dit moment zijn ze aan het werken aan hun wintervacht en zijn ze van de leg af maar ik zie alweer wat kleur op de kop terugkomen en ze beginnen ook alweer wat te kakellen dus ik vermoed dat ze rusttijd bijna achter de rug is. Het ziet er een beetje triest uit zo'n leeg kippenhokje dus wij gaan snel weer opzoek naar een kleiner ras en dan max 3 kippetjes.Ik wens je er heel veel plezier mee...Groetjes Nasuada Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jane Doe Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Goede reis kipjes en veel scharrelplezier a la France. Zou leuk zijn als er foto's komen van kipjes na aankomst.Super dat er zulke lieve mensen zijn die dit mogelijk maken Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Ik moest wel lachen om dat je aan gaf nu kleinere kipjes te nemen Dit zijn al van die ukkies! Ze zijn erg mooi, en ze stonden al meteen te spitten in het gras, tot ze op het zand kwamen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 haha straks ploegen ze de boel nog eerder om dan de varkens Ik zal mij de komende tijd eens verdiepen en welke kipjes het best in een niet al te groot hokje kunnen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jane Doe Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 (aangepast) Zijn deze kipjes klein genoeg?http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Serama 1 september 2014 aangepast door Gast Quote
Nasuada Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 mooooi met zo'n hoge borstkas, ik hou dit ras in gedachte. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jane Doe Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Vraag eens Loraine, die weet wel het een en ander over dit ras. Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2014 Geweldig Nasuada, bedankt al tot zover!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 24 augustus 2014 Geplaatst: 24 augustus 2014 Ze zaten gisteravond heel braaf in hun (omgekeerde) speciekuip, we waren nog even gaan kijken omdat we dachten dat ze dat niet zouden snappen. Wel dus Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 24 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2014 Slimme kippen..daar hou ik van Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nasuada Geplaatst: 24 augustus 2014 Geplaatst: 24 augustus 2014 Goed om te horen!! Quote https://www.deblijehoeve.nl/
kenbeimer Geplaatst: 24 augustus 2014 Geplaatst: 24 augustus 2014 Indigo rose zaad, heb je dit zelf geoogst, of uit de winkel? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
appelvrouw Geplaatst: 24 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2014 Ik zoek het Ken, ik bied het niet aan... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
kenbeimer Geplaatst: 25 augustus 2014 Geplaatst: 25 augustus 2014 In dat geval kan ik je misschien helpen. Ik heb dit jaar Indigo rose tomaten en oogst het zaad uit de vruchten. De vruchten rijpen nog niet zo snel, dus waarschijnlijk niet zo heel veel beschikbaar. Ik heb nu een stuk of 10 pitjes en oogst over 2 weken nog een keer. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
appelvrouw Geplaatst: 25 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2014 Geweldig Ken, ik wacht het af... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
kenbeimer Geplaatst: 26 augustus 2014 Geplaatst: 26 augustus 2014 Maar je komt zelf niet? Hoe gaat dit dan in zijn werk? Kan ik het dan aan iemand meegeven? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
appelvrouw Geplaatst: 27 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2014 Jane: De rode topi nambour kan ik nog niet oogsten. Er zijn nog geen knollen gevormd. Ik heb er nog twee in minipotjes staan vanaf het voorjaar. Dat zijn twee dunne plantjes, maar ze leven. Die geef ik mee, ik hoop dat die twee het gaan redden, ik denk het wel. Edit: niemand een taroplant ( ik wil hem niet aan mijn beek zetten, ik weet zeker dat hij hier niet overleefd...)? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 29 augustus 2014 Geplaatst: 29 augustus 2014 Ik heb wel een plekje voor je taroplant als niemand m wil Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2014 Je mag hem, maar na de Jardinades. Vanwege gebrek aan belangstelling had ik hem al in de Jardinadetuin ingegraven.En gelabeld. Ik graaf hem zondagavond gewoon weer uit, (als ik het niet vergeet, anders komt hij later wel) kan ie nog met J. mee.Je kunt hem natuurlijk ook zelf komen halen zondag ..volgens mij wordt het een superleuke dag! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jane Doe Geplaatst: 29 augustus 2014 Geplaatst: 29 augustus 2014 Jane: De rode topi nambour kan ik nog niet oogsten. Er zijn nog geen knollen gevormd. Ik heb er nog twee in minipotjes staan vanaf het voorjaar. Dat zijn twee dunne plantjes, maar ze leven. Die geef ik mee, ik hoop dat die twee het gaan redden, ik denk het wel. Zullen we een mooi plekje geven, mogen verwoekeren aan de rand van de tuin en bos Quote
geedee Geplaatst: 29 augustus 2014 Geplaatst: 29 augustus 2014 had ik hem al in de Jardinadetuin ingegraven.En gelabeld. Ik graaf hem zondagavond gewoon weer uit Nee joh!! Laat m maar lekker staan als hij daar kan blijven....ik wilde hem alleen niet laten verzuipen bij de beek. Ga eens ff serieus nadenken over zondag....kan niks beloven maar wie weet! Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 september 2014 Auteur Geplaatst: 1 september 2014 De planten zijn reeds in Zelhem aangekomen voor de mtfd. Gé, inderdaad je Taro vergeten mee te geven..blijft hij in de tuin van de Jardinades en met hoop dat hij de winter overleefd.Wie mij zaadjes op stuurt kan dat bv best de aankomende week doen..dan ben ik in Holanda Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 29 september 2014 Auteur Geplaatst: 29 september 2014 En beste mensen zijn de perzikbomen goed aangekomen? Ook de topi nambour en de jammetjes? Dank aan Jorieke.Jane, ik hoorde van Jorieke dat er geen braam aan is gekomen?Angela bedankt voor het boek alvast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.