Geplaatst: 8 augustus 201411 j Dus zoals mijn gebruikersnaam al duidelijk maakt ben ik Mathias. Woon in het kleinere landje onder de meesten, en kan absoluut niet schrijven zonder schrijffouten (pleas don't shoot me for that).Ik ben momenteel student en kan niet wachten om te beginnen met werken, aloewel? 40 jaar? :/Door mijn interesse, studie en ervaring zal ik vooral terug te vinden zijn in het deelforum: "Problemen in de moestuin".Ik kwam via vele wegen(eigenlijk gewoon google.be) steeds terug uit op dit forum waardoor het tijd wordt dat ik eens wat terug doe voor de gebruikers. Zonder schrijffouten? Plaagbestrijding met en door de natuur.
Geplaatst: 8 augustus 201411 j Welkom! Welke studie volg je als ik vragen mag? Vriendelijke groeten, Holland
Geplaatst: 8 augustus 201411 j Bio-psychologie aan de unif van Leuven? Welkom Mathias, ikzelf ben afkomstig van Tienen
Geplaatst: 8 augustus 201411 j Auteur Mag je zeker, Industrieel ingenieur aan de KUL en doe mijn thesis(masterjaar) bij Biobest. Aangenaam Geertlaurent Plaagbestrijding met en door de natuur.
Geplaatst: 8 augustus 201411 j Welkom, veel forum en tuin plezier. Mooie studie en ik schrijf ook niet zonder fouten.
Geplaatst: 8 augustus 201411 j Welkom Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 8 augustus 201411 j Ehhh. Nee, niet zonder schrijffouten ( zoek de fout zelf maar, daar leer je het meest van )Ma goed, wie zonder fouten schrijft werpe als 1e de steen he ? Welkom !
Geplaatst: 8 augustus 201411 j Tof dat je erbij bent Mathias! Tot hiertoe ben je prima te volgen, ha, ha Bijna iedereen hier maakt schrijffouten. Daar wordt niet echt op gelet (denk ik toch?) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 9 augustus 201411 j Auteur Bedankt voor de vele verwelkomingen Plaagbestrijding met en door de natuur.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.