Misty Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Hoi allemaal, Ben ellen en moeder van onder andere een zoon die ook tuinieren wel leuk vind, verstand heeft hij er nog niet van maar dat kan de pret niet drukken. Vandaag te horen gekregen dat ik waarschijnlijk nog even een overlegje hebben over het overnemen van het tuinhuisje. Hebben wij weer een moestuin op een mileu vriendelijke tuin. Hiervoor had ik ook al een moestuin maar een jaar gestopt. De tuin was veel te groot voor mij alleen. Mijn zoon wilde nu ook graag een tuin voor zijn vijver, dus gaan we een tuintje delen van 1,5 are. ik had toen 3 are en dat heb ik jaren lang gedaan met veel plezier maar ook ergenis. had gewoon te weinig tijd om het goed te kunnen onderhouden. Dus heb toen besloten mijn tuin af te stoten. Er staat nu alleen nog maar onkruid en wat bramen en framboos. Dus we moeten flink aan de slag.Wat foto's van de tuin die het waarschijnlijk gaat worden.hier is het vanaf de achter kant van de tuin. en hier al een stukje in de tuin het witte huisje is van de buren. het is bijna een raadspelletje herken het onkruid. Maar ik geloof er in dat er echt iets leuks van gemaakt kan worden ook al duurd het even.Dus dit word mijn tuintje waarschijnlijk gr ellen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
rinus55 Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Welkom Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Wekom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Mooi hoor ( komt op mij over als véél meer dan 150m2 ? ) Leuk. Met je zoon. Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misty Posted August 11, 2014 Author Share Posted August 11, 2014 Het is van de framboos tot witte schuurtje 7 meter breed en 20 meter breed. Niet uitgerekend hoeveel het precies is. als het goed is weet ik of we overeen komen met het overnemen van het schuurtje. Volgens haar komen we er wel over uit. mijn zoon en ik moeten nog wel overleggen welk deel hij wil van de tuin. Hij zoek echt een eigen stukje om te tutten met vijver en sierplanten. heb er veel zin in. En als ik snel ben dan zaai ik nog wat lekkers erin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Dat wordt veel onkruidwieden lijkt me wel of het bij de buurman al nietveel beter is. Gelukkig heb je een hulpje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enjoy! Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Welkom! Dat wordt hard werken voor de herfst. Je bent in ieder geval op tijd om knoflook te poten (wanneer je daarvan houd) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misty Posted August 13, 2014 Author Share Posted August 13, 2014 Ja is heel leuk gisteren al wat leeg gemaakt. links is algemene tuin maar door de woekerende framboos lijk het daar nu een zooitje. recht is de buurman die tuin is redelijk goed op orde.gisteren al wat op orde gemaakt. vandaag komt mijn zoonthuis van 14 en ga vanavond mee helpen met een plan en plek waar de vijver van hem komt. Verder weer wieden. ik hou van knoflook dus die komt er zeker in. Moet dat alleen nog even halen. wil nog meer zaaien als het lukt sommige dingen kan nog net... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IlonaRazzy Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Wow mooi stukje grond! Ik herken wel de bramen, meer niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misty Posted August 15, 2014 Author Share Posted August 15, 2014 Dank je wel.We zijn druk aan de slag zal vandaag weer een foto maken als ik vanavond er ben. We zijn al een stukje verder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts