Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bloemkolen bijna oogstklaar


Borsalino

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later ...

Ja ik vindt hem ook mooi, leuk dat niet alleen kleur maar ook smaak wat net even belangrijker vindt verschild,

'ga ik ook eens uitproberen, ik vindt je groente wel mooi hoor echt geen gaatje dingetje of wat ook volgens mij lig jij tussen je groente te slapen

om elkje slak of ander beest weg te jagen

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik weet dat je niet spuit maar je groente zien er zo perfect uit dat het wel zo lijkt.

bij mij zit wel overal een gat of kreukel of wat ook in, heel erg biologisch ziet mijn groente eruit

maar das helemaal niet om te lachen want ik stik van de slakken en ben altijd op jacht.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de 3 jaar dat ik tuinier heb ik welgeteld 1 huisjesslak tegengekomen, spijtig voor de slak na kennis genomen te hebben mijn van maatje 45.

 

Hans de gewone bloemkolen zien er niet zo mooi uit hoor, het is dat groen ras dat echt puntgaaf is, dit is ook bij anderen die dit ras hebben, ge zou de bladeren opvreten en de bloemkool weggooien

 

Vandaag gaten gezien in de bladeren rond 1 spitskool, daar zit dus iets aan te vreten, zolang niet de kool zelf wordt aangevreten vind ik dat niet erg.

 

Mijn rode kolen zien er ook supermooi uit, in tegenstelling van vorig jaar, hadden toen lelijk blad maar wel mooie kolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik weet dat je niet spuit maar je groente zien er zo perfect uit dat het wel zo lijkt.

bij mij zit wel overal een gat of kreukel of wat ook in, heel erg biologisch ziet mijn groente eruit

maar das helemaal niet om te lachen want ik stik van de slakken en ben altijd op jacht.

 

Bor's groente zien er mooier uit dan in de winkel. Wat ik een enorme prestatie vind!

 

Hier rukken de slakken ook op, gisteren van pure narrigheid er 1 doormidden geknipt toen ik sla aan het knippen was.

Pokkebeest.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...