Borsalino Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Volgende week wordt het smikkelen van de eerste bloemkool. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Mooi, kun je kort wat info. geven welk soort en waneer gezaaid/uitgeplant ? Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted April 29, 2011 Author Share Posted April 29, 2011 Geen idee gekocht plantje, was 10 cm en geplant op 28/2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel-nature Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 dat is mn verjaardag! Ziet er netjes uit Quote Kweker sinds 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 dat is mn verjaardag! Ziet er netjes uit Reken voor de gein eens uit wat de omvang van die complete bloemkoolplant is... en bereken nog eens de ruimte van je eigen plantjes bij je perenboom... Misschien kan je nog wat herschikken in je tuin... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted June 4, 2011 Author Share Posted June 4, 2011 Groene bloemkool, ook lekker iets frisser van smaak dan een witte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Dat ziet er zeer gezond en smakelijk uit Borsalino! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Ja ik vindt hem ook mooi, leuk dat niet alleen kleur maar ook smaak wat net even belangrijker vindt verschild,'ga ik ook eens uitproberen, ik vindt je groente wel mooi hoor echt geen gaatje dingetje of wat ook volgens mij lig jij tussen je groente te slapen om elkje slak of ander beest weg te jagen Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted June 4, 2011 Author Share Posted June 4, 2011 Begrijp ook soms niet dat anderen hier soms zoveel last hebben van slakken, heb er nog zelfs geen gezien bij mij. En ik spuit echt niet hoor. Die groene bloemkolen was wel een zeer perfect en gaaf bladgestel, had dit nog nooit gezien zo mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Nee ik weet dat je niet spuit maar je groente zien er zo perfect uit dat het wel zo lijkt.bij mij zit wel overal een gat of kreukel of wat ook in, heel erg biologisch ziet mijn groente eruit maar das helemaal niet om te lachen want ik stik van de slakken en ben altijd op jacht. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted June 4, 2011 Author Share Posted June 4, 2011 Op de 3 jaar dat ik tuinier heb ik welgeteld 1 huisjesslak tegengekomen, spijtig voor de slak na kennis genomen te hebben mijn van maatje 45. Hans de gewone bloemkolen zien er niet zo mooi uit hoor, het is dat groen ras dat echt puntgaaf is, dit is ook bij anderen die dit ras hebben, ge zou de bladeren opvreten en de bloemkool weggooien Vandaag gaten gezien in de bladeren rond 1 spitskool, daar zit dus iets aan te vreten, zolang niet de kool zelf wordt aangevreten vind ik dat niet erg. Mijn rode kolen zien er ook supermooi uit, in tegenstelling van vorig jaar, hadden toen lelijk blad maar wel mooie kolen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Nee ik weet dat je niet spuit maar je groente zien er zo perfect uit dat het wel zo lijkt.bij mij zit wel overal een gat of kreukel of wat ook in, heel erg biologisch ziet mijn groente eruit maar das helemaal niet om te lachen want ik stik van de slakken en ben altijd op jacht. Bor's groente zien er mooier uit dan in de winkel. Wat ik een enorme prestatie vind! Hier rukken de slakken ook op, gisteren van pure narrigheid er 1 doormidden geknipt toen ik sla aan het knippen was.Pokkebeest. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts