AshaiRey Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 (edited) Ik heb hier een redelijk grote Gunnera manicata, meer info https://www.google.nl/search?q=gunnera+manicata&source=lnms&tbm=isch&sa=XDe tuin gaat hier langszaamaan op de schop naar meer een fruittuin dus er moet ruimte komen. De Gunnera staat in een grote container van 500L (1m x 0.5m x 0.5m) en die zou ik graag willen ruilen voor een Jostibes of witte aalbes.Mocht je wat anders aan fruit willen ruilen laat dan maar weten. Groet,Bram Edited August 18, 2014 by Guest Quote Groetjes,Bram
Bit Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Zou interesse kunnen hebben. Maar mensenlief. Hoe krijg ik zo'n container op mijn tuin. Inclusief plant dan ook nog he ? Is het een erg grote joekel ? Misschien kun je een foto toevoegen ?Mijn auto is te klein. Quote
AshaiRey Posted August 17, 2014 Author Posted August 17, 2014 Hij kan uit de container gehaald worden. Dat scheelt zeker de helft aan gewicht en hij wordt dan heel handelbaar en pas dan wel in een auto. De bladeren beginnen op het moment tekenen van de herfst te vertonen dus die gaan er toch af. Quote Groetjes,Bram
Bit Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Sla ik over. Sorry. Niet dat ie er niet goed uit ziet. Ding ziet er nu gewoon zo uit. Wat natter zetten en hij wordt nóg monumentaler. Maar ik reageerde te impulsief. Kan niet álles willen hebben, al wil ik dat wel. Staat mooi bij mij langs het water. Maar nee, toch maar niet. Quote
geedee Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Ik heb wel een jostabes voor je, maar hoe vindt de ruil plaats?? Kom jij naar Zelhem 28 september?? Ik heb in elk geval een mooie plek voor deze reus! Quote
Jane Doe Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Kun je die niet scheuren en meer mensen blij maken? Wij willen ook wel een wortelstuk, mischien is dan iets te regelen met transport? Quote
geedee Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Nou liever niet eraan gaan scheuren, ik maak er wel stekjes van t.z.t. Quote
AshaiRey Posted August 18, 2014 Author Posted August 18, 2014 Kun je die niet scheuren en meer mensen blij maken? Wij willen ook wel een wortelstuk, mischien is dan iets te regelen met transport? Transport helemaal naar Israel? @ GeeDee: Ik heb je PM beantwoord Quote Groetjes,Bram
AshaiRey Posted August 18, 2014 Author Posted August 18, 2014 Gereserveerd voor geedee Quote Groetjes,Bram
Recommended Posts