Flup Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 Ik heb niet specifiek op zwavelzwam en drogen gezocht, daar heb ik geen ervaring mee. Zoveel pluk ik er nu ook weer niet van. Welke invloed drogen op de smaak van een zwavelzwam heeft, kan ik niet zeggen. Quote
speets Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 O? Wat was dit dan? 28 9 2014 Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
geedee Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 Je hebt gelijk; Alzheimer light slaat toe....ik ga eens op zoek naar die gedroogde zwavelzwam.....staat vast ergens onderaan achterdoor Quote
pippi Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 Ik vind die zwavelzwam wel heel interessant klinken. Ik heb in mijn tuin een afgehakt eikje staan, zou hij het daarop willen doen? Quote
speets Geplaatst: 18 oktober 2016 Geplaatst: 18 oktober 2016 ik ga eens op zoek naar die gedroogde zwavelzwam.....staat vast ergens onderaan achterdoor Nou, dan is hij in elk geval goed (uit)gedroogd Vertel je nog even hoe hij smaakt? Dan hoef ik dat niet meer uit te proberen (of juist wél) Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Stan Geplaatst: 18 oktober 2016 Geplaatst: 18 oktober 2016 Drogen gaat prima en is wel net als de meeste daarna ietsjes taaier. Maar Jorieke heeft op de laaste MTFD gedroogde gehad. Dus vraag het haar eens wat ze er van vond. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
speets Geplaatst: 18 oktober 2016 Geplaatst: 18 oktober 2016 En wat vond je ervan Jorieke? Ben je er al aan toe gekomen? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jorieke123 Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 Nog niet aan toegekomen, ik houd jullie op de hoogte Er is nog zoveel te eten uit de tuin! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 20 oktober 2016 Geplaatst: 20 oktober 2016 De mijne zal als soep dienst gaan doen want ik heb m destijds gemalen tot poeder....geen idee waarom, waarschijnlijk geen vertrouwen in de herstructurering..... Dus volg ik ook met aandacht jouw bevindingen Jorieke (potje stond inderdaad op vergeten plek) Quote
geedee Geplaatst: 14 oktober 2017 Geplaatst: 14 oktober 2017 Pas nog een heel jonge verse gevonden en een stuk geoogst....gebakken en opgegeten; was erna een beetje misselijk...voorheen niet gehad bij andere oogsten dus de volgende keer laar ik m iets ouder worden want ze zijn wel erg lekker. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.