Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Paprika wedstrijd met vriendin


PietPaprika

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Ik zal mijzelf even gauw introduceren tot het forum! Mijn naam is Dennie. Ik ben met mijn vriendin een contest gestart. Namelijk het planten van een paprika.

 

Omdat we beiden geen groene vingers hebben leek het ons leuk er een contest van te maken. We hebben beiden een klein potplantje paprika gekocht bij de tuinland en het doel is om de grootste paprika te verkrijgen. We mogen onze eigen stijl en technieken gebruiken.

 

Het resultaat is dat mijn techniek is hulp in te roepen van de experts. Een account op dit tuinforum en advies vragen van de leden, wie weet heb ik wel een nieuwe hobby straks haha!

 

Dus de uiteindelijke vraag is: Wat kan ik voor tips en trucs gebruiken om mijn paprika in leven te houden, en uiteraard zo groot mogelijk te krijgen. Als er genoeg animo voor is wil ik best een aantal fotos maken om te vooruitgang te laten zien.

 

Alvast bedankt voor de toekomstige hulp!

 

Groet,

Piet Paprika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo PietPaprika.

 

Nou... je bent dus op een forum aanbeland he ? Dat had je natuurlijk al gezien.

Rechtsboven zit een zoekfunctie.

Je kunt daar een steekwoord, of een aantal steekwoorden invullen. Woorden / begrippen waarover je iets wil weten. Overal zijn al wel topics over. Natuurlijk ook over paprika's telen, want dat doen er een hele hoop hier.

Van mij mag je vals spelen hoor; lekker zelf weten ..... en hulp krijg je ook zat hier. Je bent op een nogal actief forum beland

 

Dus : wat wil je weten ?

 

Zoek je een topic : "paprika's telen" , zoek je het wel veels te breed. Topics hebben hier allemaal een omschrijving van waar dat topic over gaat. Bijvoorbeeld : Paprika's zaaien ; paprika's zaailingen hangen slap ; wanneer paprika plant mesten ? Hoeveel mest ? etc etc etc. Tig topics over allerlei vragen rondom het telen van paprika planten. Ook over de problemen.

 

Neus dus eens lekker rond op dit forum. Of stel je vraag gerichter, als je niks kan vinden van je gading. We helpen je graag.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...