Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

foto's van "tuin "


Mianachtraaf

Aanbevolen berichten

even voorstellen, wij zijn Frans en Mia , frans is al enkele jaren invalide door herhaalde rug operaties, dus, de hele tuin kwam op ons Miake haar rug,

ie rug kon veel hebben, maar de zenuwkes van Frans niet, dus, voor Frans, en hem geen depressie te geven, overgegaan op 'bloembak tuinieren" of in ons geval, afgedankt postbakken, die ik mocht meenemen

schoonpa heeft die ingeboord, en ja, radijsjes, raapjes, rode bietjes, sla, zelfs bloemkool en verder alle kruiden in die bloembakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

bakkentuintje?, op dit ogenblik ben ik bezig met 48 bakken te voorzien van winterdekking, dat betekend, 48 grond bakken, ( om een beetje hoogte te creeeren, en dan 48 ingeboorde bakken, om in te planten

in de serre, heb ik twee weken geleden, 6 winterbloemkolen geplant,

het stukje grond dat ikzelf nog wil bewinnen, is gemest en geploegd, en daar zaai ik morgen raapjes als groenbemesting

nu heb ik alle tijd van de wereld, ik ben "op" pensioen, of " met" ouderdomsrust, lol,

Link naar reactie
Delen op andere sites

bakkentuintje?, op dit ogenblik ben ik bezig met 48 bakken te voorzien van winterdekking, dat betekend, 48 grond bakken, ( om een beetje hoogte te creeeren, en dan 48 ingeboorde bakken, om in te planten

in de serre, heb ik twee weken geleden, 6 winterbloemkolen geplant,

het stukje grond dat ikzelf nog wil bewinnen, is gemest en geploegd, en daar zaai ik morgen raapjes als groenbemesting

nu heb ik alle tijd van de wereld, ik ben "op" pensioen, of " met" ouderdomsrust, lol,

Ah ok, een bakkentuin dus zonder de tje Had het mij minder groot voorgesteld, maar wel super handig.

 

Aangezien jullie ook uit Belgie komen is de zadenenveloppe misschien nog wel wat voor jullie om aan mee te doen (vraag en aanbod gedeelte van het forum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...