SuusP Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Hoi allemaal! Ik ga binnenkort wat dingen van Brouwmarkt.nl bestellen. Zijn er meer mensen die interesse hebben om samen een bestelling te doen? Scheelt weer verzendkosten. Te veel echt grote dingen is niet zo handig, aangezien ik al als passagier meereis naar de MTFD, maar daar komen we vast wel uit. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jorieke123 Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Ik denk dat ik wel wat nieuwe dekseltjes kan gebruiken. Maar dan moet ik eerst even kijken welke maat en hoeveel. Kom ik snel op terug! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
SuusP Posted September 18, 2014 Author Posted September 18, 2014 Prima! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
geedee Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Oh nou...maak ik graag gebruik van! Dank je wel Suus Artikelnummer 5010036 Glastang Taja groot model à 6,95 Artikelnummer 5008110 Quattro Stagioni vultrechter hoog model 140mm à € 3,95 Wil je dat ik je geld overmaak of op MTFD betalen?? Quote
SuusP Posted September 19, 2014 Author Posted September 19, 2014 Overmaken lijkt me het makkelijkst. Ik wil als het even kan voor maandag bestellen, dus je hoort dan komende week de details. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jorieke123 Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 Suus, ik sla toch even over. Moet van de winter maar eens een dagje uittrekken om alles te ordenen en ontbrekende deksels aan te vullen. Toch bedankt voor het aanbod! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
SuusP Posted September 20, 2014 Author Posted September 20, 2014 No problem. Als er nog iemand is die iets wil bestellen, openbaart u dan voor maandag svp Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Stan Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 Ik openbaar mij nu dus . Gaarne 5 stuks waterslot, Artikelnummer 5003024 a o,95 cent per stuks = 4,75. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
SuusP Posted September 21, 2014 Author Posted September 21, 2014 Prima, zet t op de lijst! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Posted September 27, 2014 Author Posted September 27, 2014 Bummer, de bestelling is nog niet binnen. Zo gauw het binnen is, stuur ik het naar jullie op. Les geleerd: volgende keer ruim een week van te voren de bestelling plaatsen zodat t zeker weten op tijd binnen is Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
geedee Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 (edited) Ik dacht dat jij erlangs ging....fout begrepen dan mijnerzijds. Bewaar het spul gewoon tot de volgende MTFD....wacht ik er gewoon op. Edited October 2, 2014 by Guest Quote
Stan Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 En ik betaal je de extra porto . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
SuusP Posted October 2, 2014 Author Posted October 2, 2014 De spullen kwamen gisteren binnen. De waterslotjes passen in een bubbeltjes-envelop dus die stuur ik op naar Stan. Geedee, jouw spullen zal ik voorlopig bewaren. Wie weet kom ik een keer in de buurt, dan breng ik ze mee. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
geedee Posted October 2, 2014 Posted October 2, 2014 Dat is goed Suus, de deksels van de emmers kun je er ook nog bijleggen Ik heb de spulletjes nu niet direct nodig dus dat komt helemaal goed. Als je in de buurt bent, ben je altijd welkom Quote
Recommended Posts