Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal! Ik ga binnenkort wat dingen van Brouwmarkt.nl bestellen. Zijn er meer mensen die interesse hebben om samen een bestelling te doen? Scheelt weer verzendkosten.

Te veel echt grote dingen is niet zo handig, aangezien ik al als passagier meereis naar de MTFD, maar daar komen we vast wel uit.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Posted

Oh nou...maak ik graag gebruik van! Dank je wel Suus

Artikelnummer 5010036 Glastang Taja groot model à 6,95

Artikelnummer 5008110 Quattro Stagioni vultrechter hoog model 140mm à € 3,95

Wil je dat ik je geld overmaak of op MTFD betalen??

Posted

Ik openbaar mij nu dus .

Gaarne 5 stuks waterslot, Artikelnummer 5003024 a o,95 cent per stuks = 4,75.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Posted

Bummer, de bestelling is nog niet binnen. Zo gauw het binnen is, stuur ik het naar jullie op.

Les geleerd: volgende keer ruim een week van te voren de bestelling plaatsen zodat t zeker weten op tijd binnen is

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Posted (edited)

Ik dacht dat jij erlangs ging....fout begrepen dan mijnerzijds. Bewaar het spul gewoon tot de volgende MTFD....wacht ik er gewoon op.

Edited by Guest
Posted

De spullen kwamen gisteren binnen. De waterslotjes passen in een bubbeltjes-envelop dus die stuur ik op naar Stan. Geedee, jouw spullen zal ik voorlopig bewaren. Wie weet kom ik een keer in de buurt, dan breng ik ze mee.

Posted

Dat is goed Suus, de deksels van de emmers kun je er ook nog bijleggen Ik heb de spulletjes nu niet direct nodig dus dat komt helemaal goed.

Als je in de buurt bent, ben je altijd welkom