Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand hier de afgelopen tijd besteld bij Hobbyzaden?

Ik wacht nu bijna 3 weken op een bestelling en krijg geen gehoor op het 06 nummer en geen antwoord op de mail. Misschien dat iemand hier meer weet?

Geplaatst:
Heeft iemand hier de afgelopen tijd besteld bij Hobbyzaden?

Ik wacht nu bijna 3 weken op een bestelling en krijg geen gehoor op het 06 nummer en geen antwoord op de mail. Misschien dat iemand hier meer weet?

Vraag Loraine eens, die wacht volgens mij ook nog steeds op de bestelling en geen gehoor per email en telefoon.

Slechte reclame, wat is er aan de hand?

Geplaatst:

Vakantie periode is al voorbij bij hobbyzaden ik zit ook al zo'n 3 weken te wachten

Vorig jaar heb ik daar ook besteld en had ik alles vlot binnen

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Is er niet iemand van die site hier op het forum?

Goed nieuws over gehoord en nu ineens slecht nieuws, is vast iets aan de hand maar wat. Reageren niet op email en telefoon? Misschien aangetekend schrijven?

Geplaatst:

Aangetekend vind ik ook zo wat, het gaat niet om een grote bestelling. Wil vooral weten of ik nog de bestelling binnen krijg of dat ik ergens anders moet bestellen. Kan inderdaad gewoon een goede reden zijn dat dit nu zo gebeurt, vandaar dat ik hier ook een balletje opgooi.

Geplaatst:

We zijn per pb overeengekomen dat we deze week nog proberen contact te krijgen

En daarna sturen we een aangetekende brief

1 maand de tijd moet genoeg zijn toch?

Mochten er meer mensen problemen hebben met de levertijd van hobby zaden dan hoor ik het graag

Groetjes Loraine

Geplaatst:

Ik hen nog steeeeeeds niks gehoord

14 augustus besteld

Lange week daar

Emails en telefoontjes word niet op gereageerd

Groetjes Loraine

Geplaatst:

Ja erg vreemd allemaal,

" Wegens de zomerperiode is de levertijd ongeveer een week." betekent ook :we sluiten NIET gedurende de vakantie periode.

Vreemd is ook dat , runninggirl wel bericht gekregen heeft en Loraine totaal niets te horen/lezen krijgt.

De bestelling van runninggirl is dan weer in "post" verloren gegaan, wat natuurlijk ook echt kan gebeuren.

Maar het heeft er een beetje weg van , dat het bedrijf in moeilijkheden verkeerd.

Ik heb zoiets meegemaakt met een bedrijf in communicatie apparatuur, moeilijk contact krijgen, en als ik ze uiteindelijk toch te pakken kreeg altijd weer smoesjes waarom ze niet hadden geleverd.

Een maand later waren ze failliet

Zou zoiets ook met hobbyzaden . nl kunnen zijn?

De kamer van koophandel weet te melden dat er twee bedrijven op dat adres gevestigd zijn.

Google maps en immobilien websites geven aan dat het rijtjes huizen zijn, en dus geen bedrijfsverzamel gebouw.

HobbyZaden.nl Hoofdvestiging

KvK 53268156Vestigingsnr. 000023149329Boterbloemhof 68 8245JJLelystad

HobbyZaden.nl. Detailhandel via postorder en internet in huis- en tuinartikelen. Boterbloemhof 68, 8245JJ, Lelystad, Nederland 8245 JJ. ...

HansDijkman.nl Hoofdvestiging

KvK 32148713Vestigingsnr. 000008113998Boterbloemhof 68 8245JJLelystad

... Productie van films (geen televisiefilms). Industrieel ontwerp en vormgeving. Boterbloemhof 68, 8245JJ, Lelystad, Nederland 8245 JJ. ...

Het lijkt er dus op dat ene Hans Dijkman twee bedrijven op zijn woonadres heeft staan, en dat ze beiden nog ingeschreven zijn bij de KvK.

http://www.kvk.nl/orderstraat/#!shop?&q=8245JJ%2068&start=0&prefproduct=&prefpayment=

Bekijk ik de website van http://hansdijkman.nl/ dan zie ik dat deze website ook niet meer wordt bijgehouden.

Alle interne links zijn gebroken, wat erg vreemd is voor een bedrijf dat zich ook HansDijkman Web design noemt.

Verder is Lisa van Hobbyzaden.nl sinds ma 14 apr 2014, 14:29 hier niet meer op het forum geweest.

member656.html

Werdt het haar te heet onder de voeten?

Er zijn namelijk al eerder klachten geweest over de lange wachttijden en weken geen antwoord krijgen.

zaden-bestellen-bij-hobbyzaden-t11588.html?hilit=hobbyzaden.nl

WAARVAN AKTE !

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Geplaatst: (aangepast)

hobbyzaden.nl is van Lisa

dus ja dat lijkt me logisch dat dit op hetzelfde adres zit als het bedrijfje van haar man.

er zal vast iets aan de hand zijn... maar schiet je er iets mee op door daarover te speculeren?

aangepast door Gast
Geplaatst:

Loes schreef: "er zal vast iets aan de hand zijn... maar schiet je er iets mee op door daarover te speculeren? "

Wellicht een waarschuwwing voor andere leden op dit forum, opdat ze weten waaraan ze beginnen als ze daar (toch willen ) bestellen.

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Geplaatst:
Loes schreef: "er zal vast iets aan de hand zijn... maar schiet je er iets mee op door daarover te speculeren? "

Wellicht een waarschuwwing voor andere leden op dit forum, opdat ze weten waaraan ze beginnen als ze daar (toch willen ) bestellen.

dat was toch al wel duidelijk met de meldingen dat spullen niet geleverd worden?

Geplaatst:

Het is toch niet te geloven, bij de een kun je niet bestellen omdat die slecht leveren en bij de ander kun je niet bestellen omdat die niet leveren en onbereikbaar is?

Geplaatst:
Ik heb ondertussen bericht terug gekregen per e-mail. De bestelling zou al zijn verzonden maar dus niet aangekomen. Als het goed is krijg ik nu alles nog eens opgestuurd. Ik ben in ieder geval blij als ik straks mijn bestelling binnen heb.

@kustlijn het ging om http://hobbyzaden.nl/

Ik had vandaag de zaden binnen moeten krijgen, als ze woensdag op de post waren gedaan zoals beloofd was per e-mail.

De postbode is wel geweest maar de bestelling zat er niet bij. Nu kan het natuurlijk één dag bij de post zelf wel vertraagd zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik niet veel hoop zo dat het goed komt.

Geplaatst:

Inderdaad, nog steeds niks binnen vandaag. Maandag gaat de aangetekende brief de deur uit.

edit: ik las op internet dat je na 30 dagen de koop kan ontbinden. Dus ik wacht nog even tot vrijdag, dat is dag 30. Dan stuur ik de brief. Ondertussen blijf ik mailen en bellen, maar het telefoonnummer is niet meer bereikbaar.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hier ook 20 augustus zaden besteld en niet ontvangen. Inmiddels heb ik al 3 keer een mail gestuurd en geen reactie gekregen. Ik raad aan NIET BESTELLEN bij deze site, je bent je geld kwijt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...