berijl Geplaatst: 15 oktober 2014 Geplaatst: 15 oktober 2014 (aangepast) hoi allemaal. Begin dit jaar heb ik me aangemeld bij dit leuke forum. In de drukke boerderij-zomertijd geen tijd gehad om te "forummen" maar inmiddels komen we weer in wat rustiger vaarwater en hoop ik hier weer meer actief te kunnen meelezen /meepraten. We hebben een prima moestuinseizoen achter de rug. En sinds kort hebben we ook een kas staan. Dit laatste is nieuwe voor mij dus ik hoop hier tips en ideeën op te doen voor het gebruik van de kas. Op de boerderij leven we samen met onze diertjes: toggenburgers, kunekune`s, cochins, wyandotte, paarden, poezels en woefs.We proberen zoveel mogelijk zelfvoorzienend te levenVoor wie het leuk vindt om te zien/volgen hoe wij leven en wat onze plannen zijn, wij zijn te vinden op FB onder "boerenerf from a Precious Place". Ook hebben we een eigen (gelijknamige) website. 15 oktober 2014 aangepast door Gast Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Jane Doe Geplaatst: 15 oktober 2014 Geplaatst: 15 oktober 2014 Welkom, leuk dat je ook de weg naar naar dit gezellige leerzame moestuinforum hebt gevonden.Benieuwd naar jullie zelfvoorzienende boederij, graag foto's van jullie boederij met de moestuin en alle dieren. Quote
weknow Geplaatst: 15 oktober 2014 Geplaatst: 15 oktober 2014 Welkom again. (Ook al vanwege die leuke dierenfoto's...lijkt een vrolijke boel daar bij jullie met die schaterende geit ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Bit Geplaatst: 15 oktober 2014 Geplaatst: 15 oktober 2014 Schateren ?Die geit heeft een ontstoken pootje vanwege een aantal splinters. Quote
Erny Geplaatst: 15 oktober 2014 Geplaatst: 15 oktober 2014 Welkom back, je kan eventueel een link naar de website in je onderschrift zetten... Quote
berijl Geplaatst: 20 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2014 thanks voor jullie welkom En erny, bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Stan Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Welkom terug. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 hahaha die geit! Welkom terug Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.