Loetje0402 Posted October 16, 2014 Posted October 16, 2014 Hallo Allemaal! Mijn naam is Malou en ik kom uit de regio Utrecht. Iedereen noemt mij altijd Loetje, vandaar de nickname;) Mijn vriend en ik zijn deze zomer verhuisd en hebben nu een heerlijke tuin. Ik ben altijd fan geweest van tuinieren, mijn balkonnetje bezweek dan ook bijna door alle plantjes en kruiden die er op stonden;) Nu we een tuin hebben, willen we deze langzaam aan veranderen in een eetbare tuin. In de eerste week heb ik mijn eerste vierkante bak gemaakt en natuurlijk gelijk aan het zaaien geslagen. Ondertussen staat de tweede bak ook al in de tuin en hebben we al spinazie, rucola, radijs en andijvie uit de bakken mogen eten. Echt heeeeerlijk! Omdat ik regelmatig hier op het forum rond aan het neuzen ben en mijn vingertjes echt groen beginnen te worden, dacht ik dat het wel eens tijd werd om een account aan te maken en mij voor te stellen;) Bij deze! Quote
Stan Posted October 16, 2014 Posted October 16, 2014 Welkom Loetje, we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Posted October 16, 2014 Posted October 16, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Loetje0402 Posted October 16, 2014 Author Posted October 16, 2014 (edited) Had ik de foto's al heel handig geupload maar natuurlijk niet toegevoegd! Er veranderd dagelijks nog veel in de tuin, de bomen rechts hebben we ondertussen al gekapt om plaats te maken voor de fruitbomen:) Edited October 16, 2014 by Guest Quote
Johmir Posted October 16, 2014 Posted October 16, 2014 Welkom. Leuk die foto's. Lekker genieten zo! Quote
Recommended Posts