Remmel Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Hallo Moestuin-enthousiastelingen! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik op dit moment nog geen moestuin bezit. Ik heb recent een huis gekocht in het diepe zuiden en ben van plan naast drie zandbakken ook wat plek van mijn achtertuin te besteden aan kruiden/moestuin-achtige omstandigheden. Ik ben dan vooral geïnteresseerd in kruiden, maar in principe is alles dat groeit voor mij een kruid want ik ben gewoon heel slecht in algemene plantenherkenning en het 'in leven houden van'. 8D; De plantjes die men mij wel eens toevertrouwd heeft hebben het tot mijn spijt helaas nooit overleefd. Ik hoop op dit forum nogal wat tips en truuks te vinden die me een beetje de weg zullen wijzen naar mijn eigen moestuin. :3 Hopelijk prettig kennis te maken, maar dat gaat wel goed komen, toch? Quote
Stan Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jane Doe Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Daar hoef je je niet voor te schamen, welkom en veel forumplezier. Gefeliciteerdmet je nieuwe huis en tuin, zou leuk zijn als je ons laat meekijken met foto's naar het ontstaan en ontwikkeling van de moestuin. Quote
Remmel Geplaatst: 26 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2014 Bedankt voor de welkomstwoorden! Ik waardeer ze. Nadat ik me wat meer verdiept heb in het geheel zal ik mijn proces/voortgang zeker documenteren met foto's en deze met jullie delen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geertlaurent Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 3 zandbakken? Wat ben jij allemaal van plan Welkom op het forum en veel succes met de toekomstige kruiden. Quote
Remmel Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Geplaatst: 20 november 2014 Hey Geert, Ik moet toch ergens mijn spoorlezen kunnen oefenen? Hoewel ik al iets kan aflezen aan sporen is mijn kennis en kunde nog lang niet zo groot als ik wil dat hij is. En dat vergt oefening. Dit houdt ook in dat ik plek nodig heb waar ik in een gecontroleerde omgeving kan oefenen. Een zandbak is daar perfect voor! Dat, en als ik bezoek heb met kleine kinderen, kunnen die rustig sporen maken in de zandbak waar ik later dan weer op kan oefenen. Win-win situatie. 8) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.