Enjoy! Geplaatst: 24 juli 2015 Geplaatst: 24 juli 2015 Wat een feestje daar in Antwerpen!! Zetten we op onze to-do-list Quote
Aluapje Geplaatst: 25 juli 2015 Geplaatst: 25 juli 2015 Om teleurstelling te voorkomen moet ik zeggen dat die markt er niet altijd is in Antwerpen.Deze kraam was onderdeel van FIESTA EUROPA internationale feestmarkten. Dit jaar staan ze in juli nog in Oostende en Westende-Bad. Augustus in Zeebrugge, Nieuwpoort, Mortsel en Gent. September in Roeselare, Genk,Ninove, Brussel, Bonn en Maastricht.Telkens de weekenden.Website is www.fiestaeuropa.eu Ook op Facebook te volgen.Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak
popke Geplaatst: 29 juli 2015 Geplaatst: 29 juli 2015 En toen ineens, had ik toch zeker tien groene sprietjes!! Ik ben er nog niet maar het begin is er... Quote
Thamar Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Ik weet dat ik wat laat ben, maar de vraag is ben ik te laat? Vanavond knoflook geoogst. Ze zien er niet mooi uit, velletje lijkt bijna weg.Ook 1 foto toegevoegd van een bolletje dat ik 2 weken geleden geoogst heb, ziet er veel beter uit. Ik had redelijk veel gezet en wil een deel weer poten voor volgend jaar. Zou dit kunnen, wat denken jullie? Quote
Erny Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Ik zie op je eerste foto dat je ook last had van die zwarte schimmel (kijk maar naar je stelen). Deze heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat de buitenste schil verdwenen is.Dus de volgende keer daar goed op letten en het moment van oogsten daarop aanpassen. De knoflook is prima te eten... zou wel alle bolletjes heel goed drogen en controleren op schimmeltenen... Dit ook vanwege de houdbaarheid. De knoflook is nu, zonder buitenschil, waarschijnlijk wat minder lang houdbaar. Tja... en of je deze, met schimmel, moet poten... geen idee. Ik ga het zelf in ieder geval wel doen, maar neem dan wel de bollen en tenen met de minste schimmelaantasting. Quote
Thamar Geplaatst: 5 augustus 2015 Geplaatst: 5 augustus 2015 Ok, dank je voor je heldere uitleg! Quote
MartinH Geplaatst: 8 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2015 En zo hangen ze er nu bij mij bij... Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
Enjoy! Geplaatst: 9 augustus 2015 Geplaatst: 9 augustus 2015 Mooie oogst. Welke soorten heb je? Quote
MartinH Geplaatst: 9 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2015 Oosterdel, Valverde, Constance, North#3, Cherokee, Siberian, Korean Red, Purple Glazer en nog wat supermarkt tenen waaronder solo bollen. Van die solo bollen zie ik het nut niet van in, je stopt er 1 bol in en er komt 1 bol uit!?!?! Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.