Jump to content

Recommended Posts

Posted

Een mooi en vast prijzig schopje. Zou ik niet aandurven om die op de volkstuin te laten.

Ik heb trouwens nog een erfstukje van mijn opa. Daar is nu al een keer een nieuwe steel in gekomen. Al 35 jaar in mijn bezit en ik weet niet hoe lang opa hem heeft gehad.Ik gebruik hem natuurlijk niet dagelijks.

Denk er aan dat ook een glasvezelsteel stuk kan.Als je ziet hoe sommigen met een schop omgaan.

Posted

@ hoekman volkomen met u eens beetje respect voor de spa. Bij mij gaan ze vaak stuk op de scheiding ijzer/hout. Deze steel moet 10x sterker zijn als hout dus ik ben benieuwd.

Ik renoveer regelmatig een tuin dan met het los steken van grote pollen en planten krijgt hij wel wat te verduren.

Posted
Ik renoveer regelmatig een tuin dan met het los steken van grote pollen en planten krijgt hij wel wat te verduren.

Dat is ook precies het werk waarmee een schop (voor jou spa) of spade stuk gaat. Zeker als er ook nog bomen ed uitgegraven worden. Zolang je de spade niet als hefboom gebruikt is er niets aan de hand.

Posted

ik zat me ook al af te vragen hoe je een schep met houten steel binnen 1,5jaar kapot krijgt.

manlief werkt bijna dagelijks met schep met houten steel. al jaren dezelfde en die is nog steeds heel.

het punt van hoekman liet het lampje branden. als hefboom wordt een stootijzer gebruikt ipv een schep misbruikt.