Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Speciale spa gekocht!


bart646

Aanbevolen berichten

Een mooi en vast prijzig schopje. Zou ik niet aandurven om die op de volkstuin te laten.

Ik heb trouwens nog een erfstukje van mijn opa. Daar is nu al een keer een nieuwe steel in gekomen. Al 35 jaar in mijn bezit en ik weet niet hoe lang opa hem heeft gehad.Ik gebruik hem natuurlijk niet dagelijks.

Denk er aan dat ook een glasvezelsteel stuk kan.Als je ziet hoe sommigen met een schop omgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ hoekman volkomen met u eens beetje respect voor de spa. Bij mij gaan ze vaak stuk op de scheiding ijzer/hout. Deze steel moet 10x sterker zijn als hout dus ik ben benieuwd.

 

Ik renoveer regelmatig een tuin dan met het los steken van grote pollen en planten krijgt hij wel wat te verduren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik renoveer regelmatig een tuin dan met het los steken van grote pollen en planten krijgt hij wel wat te verduren.

 

Dat is ook precies het werk waarmee een schop (voor jou spa) of spade stuk gaat. Zeker als er ook nog bomen ed uitgegraven worden. Zolang je de spade niet als hefboom gebruikt is er niets aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zat me ook al af te vragen hoe je een schep met houten steel binnen 1,5jaar kapot krijgt.

manlief werkt bijna dagelijks met schep met houten steel. al jaren dezelfde en die is nog steeds heel.

 

het punt van hoekman liet het lampje branden. als hefboom wordt een stootijzer gebruikt ipv een schep misbruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...