Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

voorstellen

Ikkes

Aanbevolen berichten

Een aantal jaren geleden alweer ben ik verhuist van het dorp naar het buitengebied zonder buren en een hoop ruimte.

Sinds een jaar wat actiever in de moestuin begonnen, er was voor de tijd vooral een stuk onkruid met een kas erop achter het huis.

Mijn domein bestaat dus uit een moestuin van zo'n 6 x 25 mtr. en een kas van 4 x 8 mtr.

Dit jaar hebben we al kunnen genieten van meloen, tomaat, komkommer, sla, aubergine, bonen, aardappels, courgetttes en dan ben ik vast nog wel wat vergeten.

Ook is er sinds vorig jaar een stuk wei 50 x 25 voor een 2 tal varkens met een hok.

De vorige bewoners van het verblijf zijn al bijna weer op en de nieuwe bewoners hebben het hele stuk alweer omgeploegd.

Buiten het feit dat hun doel wel duidelijk is, zijn het geweldige beesten om te houden.

Hier hoop ik wat extra informatie te vergaren en zo nodig het 1 en ander te kunnen na vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dank u wel. En doet u ook verkopen? twee varkens is wel veel vlees?

Sorry voor het late antwoord, ja 2 varkens is een hoop vlees inderdaad..en Nee we verkopen eigenlijk niets.

Mijn biggels ( zo zijn ze genoemd ) moet je meer als een hobby zien waar de hele familie blij mee is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...