Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo allemaal


Freya

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben altijd trouwe bezoeker geweest van Diana's mooie moestuin webpagina maar het leek me nu toch eens leuk om actief deel te nemen aan moestuin-gekrabbel en hopelijk leer ik veel bij!

Ik ben 28 en woon sinds 2013 samen met mijn man en hond, katten, vogels, kippen en schapen in een woonboerderij in Noord Limburg.

Ik heb altijd al van tuinieren gehouden maar nu kreeg ik eindelijk mijn eigen moestuin. Manlief houd juist weer van machines voor achter de tractor dus die was wel te paaien voor het omploegen van een stukje grond. Zie hieronder het resultaat, deze fotos zijn van vorig jaar.

Afgelopen jaar heb ik er een prachtige zelfgebouwde kas bij gekregen, fotos volgen.

Ik ben heel erg benieuwd naar alle verhalen en fotos op dit forum, de winter staat voor de boeg dus tijd genoeg nu!

 

IMAG170419201417179000.jpgIMAG170677691417179014.jpgIMAG178751101417179059.jpgIMAG178872901417179083.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...