Geplaatst: 21 februari 201510 j 21 soorten tomaat gezaaid, aardperen geplant die ik in de supermarkt kocht, zoet aardappel geplant, gekiemde tuinbonen geplant. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 22 februari 201510 j Vandaag wat peterselie en tijm gezaaid (vensterbank).Ben benieuwd. Heb helemaal geen ervaring met kruiden, en zaaien in het algemeen. Het ontkiemen en groeien is eigenlijk een wonder van Moeder Natuur, daar ga is sowieso van genieten!!Op het zakje van de tijm staat dat het door zijn sterke geur koolwitjes/rupsen weghoudt.Is het verstandig om straks in de buurt van mijn radijsjes enkele plantjes te zetten, op mijn balkonnetje? Fijne (zonnige) dag vandaag!! Doe wat je zegt, dan lieg je niet
Geplaatst: 22 februari 201510 j ik zou het doen jojet, radijsjes houden van tijm en tijm houdt van radijsjes en wie weet heb je ook wat minder last van koolwitjes genietze
Geplaatst: 22 februari 201510 j Gisteren bij de welkoop dahlia's gekocht en deze ga ik vandaag alvast in potten doen. Ik zit er aan te denken om de potten gewoon in de kas te zetten en in de kas gelijk radijs te zaaien of zou dat nog te koud zijn?? https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 22 februari 201510 j in de kas gelijk radijs te zaaien of zou dat nog te koud zijn??https://www.moestuinforum.nl/nu-al-radijzen-zaaien-t16407.html
Geplaatst: 22 februari 201510 j aardperen geplant die ik in de supermarkt kocht ?? Heb je een andere soort bijgekocht? Ik heb radijs (van AH) in de kas gezaaid, aardperen (nog van Piroska gekregen) uitgegraven en uitgeplant op een andere plek.
Geplaatst: 22 februari 201510 j Nog eens de jalapeno purple proberen te laten kiemen. De vorige poging kwam daar niets van omhoog. Misschien stond deze net wat kouder dan de rest...?
Geplaatst: 22 februari 201510 j rode paprika gezaait en de voorgekiemde tuinbonen samen met een paar sla,broccolie en bloemkool in koude kas gezet
Geplaatst: 22 februari 201510 j acht mm-vakken radijs: 'ronde witte' - 'lentemix'twee vakken ui: 'long red florence' negen vakken wortel: 'harlekin mix' - 'little fingers' paar dagen geleden viooltjes gezaaid en in de kas gezet de narcissenbollen die ik had meegenomen van mijn vorige huis in pot geplant en in de kas gezet, vannacht eerste nacht buiten
Geplaatst: 22 februari 201510 j Vandaag radijs gezaaid in kweekbakjes Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Geplaatst: 22 februari 201510 j verschillende tomaten 3 soorten aubergineaantal kruiden "Natura non nisi parendo vincitur "
Geplaatst: 24 februari 201510 j ik heb vandaag in het kasje voor binnen 12 cayenne pepers gezaaid. ben erg benieuwd wat het gaat worden wan dit is mijn eerste keer dat ik pepers zaai .
Geplaatst: 24 februari 201510 j Verschillende kruiden en zaaiui. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 24 februari 201510 j 5 soorten tomaten gezaaid.Spinazie en Erwten uitgeplant, samen met de winterpostelein.
Geplaatst: 24 februari 201510 j Zondag nog 5 soorten tomaat telkens 2 zaadjes . Had zaterdag bij het zaaien blijkbaar over dat blad gekeken . Vandaag15 pepers/paprika planten van P7 naar P1112 van ronde potjes diameter 5.5 naar P7 en 3 tomaten . Zodat bak met verlichting terug vol staat en aquarium zo goed als leeg want eerste tomaatje komt boven piepen dus die hebben plaats voor als ze boven staan . Nu nog sluimer erwten die ik gisteren in water gezet heb planten .
Geplaatst: 24 februari 201510 j Cherry tomaatjes en Tijm van de AH moestuintjes. Paprika en puntpaprika. To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 25 februari 201510 j Telt dit ook? Van alles paar zaadjes met kleinkind. Sla, paprika, tomaatjes, basilicummatje en nog wat simpele dingetjes
Geplaatst: 25 februari 201510 j Lekker kliederen Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 25 februari 201510 j Vandaag radijs gezaaid in kweekbakjes Dát kan ik ook nog doen! Ik heb nog een kweekbakje leeg. En laat je ze daar in volgroeien? Staan ze binnen of buiten?
Geplaatst: 25 februari 201510 j Telt dit ook? Van alles paar zaadjes met kleinkind. Sla, paprika, tomaatjes, basilicummatje en nog wat simpele dingetjes dit telt driedubbel!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.