Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je net gezaaid/geplant? (Seizoen 2015)


geedee

Aanbevolen berichten

Zomerprei gezaaid en wat kiemtesten voor de winterprei die ik nog had liggen. Geen idee of dat nog wat doet.

En met grote dank aan Stan 4 pepersoortjes gezaaid: Numex Centennial, Big Jim, Jalapeno purple en Bishop's crown. Nu nog eens tussen de paprikasoorten neuzen! Keuzes keuzes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sla little gem

Sla krul frisee

Andijvie

 

Bosui/peterselie/bieslook...

Echinacea, zonnehoed

Propagator couveuse klaargemaakt voor de pepers en paprikas, Die moeten nog effe 2 weken wachten. Eerste week februari staat op de planning

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook wat versies pluksla en de eerste paar kropsla en wat tayberry zaadjes. Die laatste heb ik maar gewoon in een pot buiten gezet, ben benieuwd of er iets boven komt over een tijdje! Kweepeer zaadjes, zou ik die binnen of buiten moeten zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kleinere tomatensoorten kunnen best al hoor, die plantjes worden niet zo groot (heb hier ook Tiny Tim's) en kun je daardoor best tot en met mei binnen houden. Met de grotere soorten wordt dat toch lastig ivm ruimtegebrek

Ik ga komende week beginnen met de kleinere tomatensoorten.

Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele bloemkolen gezaaid (der 4 jaargetijden) volgens verpakking zaaien januari tot maart onder glas . Al eens geprobeerd zonder verlichting maar nu pepers toch licht moeten hebben en krijgen dit ook nog eens proberen .

 

tsja, pepers willen warmte bloemkolen koelte, hou ze maar goed in de gaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...