Jorieke123 Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Tomaat, courgette, ei, tijm en snijbiet en geraspte fenegriekkaas op een grote portabello die over was van de BBQ van zaterdag (die binnen plaats vond, zonder BBQ dus, door die heerlijke regen ) Oh en er bleef ook een zoete aardappel over, en Jootje had net een lekker recept gepost op Facebook, haar zoon had een gezond snackrecept gemaakt waarbij hij zoete aardappel als 'friet' gebruikte. In dunne reepjes met wat komijn en zout en paprikapoeder in de oven. En dan met yohurtmayo als dip. Lekker hoor! Hier zie je zijn hele recept, incl. de kipburgers die er bij hoorden. (de mayo mocht er eigenlijk niet bij, maar wij zijn iets minder streng. ) http://www.kaats-coaching.com/#!Time-for-a-healthy-snack/crnh/55cf9a8c0cf2502308996463 Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Piroska Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Pasta uit de oven met ui, knoflook, patisson, aubergine, tomaat en gele paprika. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
RobO Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 graasgroentenwokje: leuk! overal wat meeplukken en dan bij elkaar
Anna3 Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Omelet met boomspinazie, salie, oregano, peterselie en feta.
Indy Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Babi pangang saus gemaakt, met knoflook,ui en pepers uet.Het vlees en rijst komt uit de winkel.
appelvrouw Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Zelfgebakken broodje met walnoten door de rest van de tomatensaus gehaald...met de pan op schoot We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Dimsummetjes gemaakt met een van de kids. Gevuld met courgette, uien, gember, kruiden en knoflook uet, kipfiletje erbij fijnmalen. Heerlijk met de gember chillisaus die we al hadden gemaakt Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Deborah Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 omelet met courgette, tomaat en knoflook. Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Erny Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Jeetje Prettig, in een volgend leven zorg ik ervoor dat ik bij jou woon. Dat wordt smullen... Net gedronken: smoothie half banaan - half verse aardbei (merk Albion, doordrager).
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Asperge soep (asperges uit eigen tuin uit de vriezer)Aardappels en bloemkool uit eigen tuin met een stukje vlees uit Zelhem erg lekker! Bloemkool komt van een plantje dat ik op de MTFD van Aalterese-willy heb gekregen, het was er maar 1 maar mooie flinke kool! Ben vergeten er een foto van te maken
Erny Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Heb nu een kom met gele courgettesoep voor me staan. Met veel knoflook, ui, peper en zout en olijfolie, wat tijm en peterselie en knoflookbieslook. Na de blender in de kom besprenkeld met de eigen chili-olie, wat feta en een plakje achterham in reepjes en lekker veel bieslook.
RobO Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 heerlijk russisch tomaatje met ui en kaas en mayo
RobO Geplaatst: 19 augustus 2015 Geplaatst: 19 augustus 2015 we waren bij Sail , dus ff langs de visboer aan de dfds kade: schelvis, tomaatje, drupje citroen, ratje, sla
Jorieke123 Geplaatst: 19 augustus 2015 Geplaatst: 19 augustus 2015 Stamppot van raapstelen(blad), Texla aardappels en kinnebakspek. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 20 augustus 2015 Geplaatst: 20 augustus 2015 Vanmorgen bij de koffie, een plak cake met meegebakken braam/frambozensaus: Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Deborah Geplaatst: 20 augustus 2015 Geplaatst: 20 augustus 2015 Tomatensoep met bieslook. Zelfgemaakte tomatensoep is zo veel lekkerder dan uit de supermarkt! Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Jorieke123 Geplaatst: 20 augustus 2015 Geplaatst: 20 augustus 2015 Gebakken aardappeltjes, maïskolf met boter en zout, en een tomatensalade met komkommer. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 rijst, tauge uep, snijbonen geel/groen, kipballetjes (sorry, balletjes van kip ), eitje van onze eigen bioboer met eigen pindasaus
CindyB Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 Gisteren zongedroogde ( ) tomaatjes uit de oven gemaakt... lekker, lekker, lekker Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Erny Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 Bij mn favoriete Marokkaanse supermarkt lag zomaar een doos vol met prachtige grote groene Jalapeno's !! Dus gisteravond op de rocketstove vuurtje geroosterd en vanavond in pannetje gebakken. Gevuld met Hirtenkäse/feta en plakje bacon eromheen gewikkeld. Heerlijk! Heb helaas dit jaar zelf geen Jalapeno's, die kiemplantjes hebben mijn ziekenhuisverblijf niet overleefd. En een grote salade (oeps... oog was groter als de maag... ) van Aspergesla, witte komkommertjes, rode ui, tomaat (winkel) en zout/peper/olijfolie/kruidenazijn en parmezaanse kaas.
prettig gestoord Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Omelet met uien, groene paprika, corgette en tuinkruiden uet, beetje kaas erover en op een eigen gebakken broodje..Mmm Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 We eten elke dag broodjes met (zelfgemaakte)kaas, tomaat en komkommer. Oh zo heerlijk! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 lekker, uit de tuin van het landje van de boer, vooral de muffin met zelfgemaakt vruchten ijs
balkontuinder Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Gisteravond nacho's gemaakt met diverse pepertjes, paprika's en tomaten uit de tuin.
speets Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Een vleestomaat (210 gram) uit het vuistje, lekker warm van de zon. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten