Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
nu een plantje kopen dat nog 1,5maand binnen moet staan duurt toch net zo lang?

er staat nergens bij dat het nog 1,5 maand binnen moet blijven. Dus 80% van de mensen doet als het mooi weer is die planten naar buiten. Als het daarna lekker koud is alles dood en lidl kan 2x cashen.

Geplaatst:

Bij de Ikea in Utrecht waren FNISS prullenmanden in de aanbieding voor €0,99. Weet niet of ze volgende week ook nog zo geprijsd zijn en of de actie lokaal was of bij elke Ikea. Mooi en stevig zijn ze. Diameter 29cm en 30cm hoog, inhoud van ongeveer 14 liter volgens de productpagina.

Geplaatst:

lekker onduidelijk van de lidl.

als het per doos van 6stuks zou zijn hadden ze er 'per doos' moeten neerzetten. zoals er bij de bloemen 'per bos' staat... we zullen het zien donderdag

Geplaatst:

Als je goed kijkt zie je op de doos 6 solanum..... staan..Dus waarschijnlijk toch 6 voor 4 euro en dus echt een aanbieding ik haal me donderdag een doos en als het binnenkort iets warmer word zet ik ze in de tuinkast. Heb ik voor twee jaar terug ook gedaan met de lidl tomatenplanten en ik had super veel tomaten.

vorig jaar had ik ze bij de boerenbond gehaald en niet zoveel tomaten gehad.

Geplaatst:

Heb hier 120 goed bewortelde stekjes van de aprilium unum, zeldzaam mooie struik van ongeveer 80 cm hoog, prachtige camailia-achtige rode bloemen en in september zoete vruchten, gratis af te halen of tegen portokosten

Geplaatst:

Oh, dat zou goed uitkomen, want mijn Weetikvelia heeft de storm en hagel van afgelopen nacht niet overleefd. Is hij goed winterhard?

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

Tomaten planten bij lidl inderdaad 6 planten voor 4 euro..nl 2 roma / 2 vlees / 2 tros tomaten planten in een tray. ...fruitbomen afgeprijsd naar 4,49 euro...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...