Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Drie Aldi's hier in een middelgrote stad. Per Aldi 2 a 4 zoete en zure kersen, keer drie Aldi's betekent 18 kersenboompjes voor de stad Amersfoort in zijn totaal.

Ik had het ook eens met het biologische kokosvet: ook dat takkeneind gefietst voor niets, omdat ze gewoon te weinig inslaan, maar wel reclame maken. En als je er toch bent, doe je maar van ellende boodschappen om weer wat tijd terug te winnen.

Geplaatst:

2 jaar geleden een Hedelfinger kers en een conference peer bij Aldi gekocht. Die conference is nooit aangeslagen (schijnt bij peer met naakte wortel ook wel lastig te zijn) en die Hedelfinger heeft een erg lelijke vorm, ik heb hem vorig jaar fors gesnoeid en gedacht: als hij volgend jaar nog steeds geen bloemen geeft, gaat hij eruit! En wat denk je? Hij begint nu knoppen te krijgen

Ter vergelijking: een conference peer, maat struik en met naakte wortels kost bij de Batterijen 8,50 EURO. Dan toch maar liever naar de Batterijen...

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

Komende week veel soorten perkgoed te koop bij de meeste tuincentra en bouwmarkten!

Intratuin: één 10-pack voor €0,99 (t/m 27-04)

Ranzijn: vijf 6-packs voor €4,- (één 6-pack voor €1,25) (t/m 26-04)

Praxis: drie 10-packs voor €4,- (één 10-pack voor €1,99) (t/m 19-04)

Wel grappig om te zien dat bouwmarkten dus geen eens meer goedkoper hoeven te zijn dan tuincentra. Lijkt er op dat de tuincentra terugslaan

Geplaatst:

ja, die jongens kijken natuurlijk goed naar elkaar wbt marktaandeel

maar zelf zaaien is altijd goedkoper....en more fun, mi

onze bouwmarktboompjes doen het allemaal wat minder dan de bomen van de echte kwekerij toch, zowel kwa vorm als kwa groei

bigbazar heeft trouwens vogelhuisjes in de aanbieding, leuk voor jonge woningzoekenden

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Sinds gisteren zijn bij de Lidl de Meloenpeer/Pepino's weer te vinden, voor 1.59 de stuk.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

nou, "fruit"....

Koffie is natuurlijk geen fruit, die met citroen op de doos is (net als vorig jaar) geen citroenplant maar een citroengeranium, tomaat is technisch gezien misschien fruit maar wordt door de meeste mensen toch als groente gezien, en de banaan daarvan is het zeer onwaarschijnlijk dat je er ooit vruchten aan krijgt. Eigenlijk is alleen de aardbei echt fruit

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

ja lidl heeft wel vaker vreemde ideëen. Op hun pepinoplantjes staat bijvoorbeeld dat ze niet voor consumptie bedoeld zijn, terwijl het toch echt planten zijn die eetbaar fruit produceren (en ze die vruchten ook levensgroot op de doos afbeelden).

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

In de aanbieding bij de lokale Hema: kokosblokken (zelfde formaat als Action), voor €0,50. Goed voor 8 liter kokosgrond.

In de aanbieding bij de lokale Welkoop: Ecostyle Groenten & Kruiden AZ voeding (750g voor €3), Fruit AZ voeding (750g voor €3), ook nog voor klimplanten en groenplanten met zelfde inhoud en prijs.

Ook in de aanbieding bij lokale Welkoop: 1,5kg biologische mestkorrels met NPK 5-5-5, prijs €1 weet het merk alleen niet meer.

Weet niet of deze aanbiedingen ook bij andere Hema en Welkoop filialen zijn.

Geplaatst:
Ik zag dat ze bij Ikea tomaten komkommers en aardbeien hebben.

Ook nog kruiden en olijvenboompjes

Voor mij vallen die prijzen niet binnen het segment aanbiedingen

capsicum-annuum-plant0237398PE376781S458021431008864.JPG

voor 6,99

lycopersicon-esculentum-tomato-plant0184494PE336144S451061431008870.JPG

voor 6,99

fragaria-plant0287774PE423806S491051431008867.JPG

voor 4,50

Productbeschrijving

Plant: Gekweekte plant

Geplaatst:
Ik had er eigenlijk niet echt op gelet, alleen de olijf voor 10.- euro

Maar tomaat en komkommer zagen er goed uit en hier bij de Boerenbond is de komkommer duurder.

was zeker niet negatief bedoeld hoor ben wel aangenaam verrast dat de ikea nu ook op de groente/fruit kar springt.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...