Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben Petra en heb sinds vorig jaar 2 moestuinbakken van 1 m2 in de voortuin. Ik had er o.a. sla, peultjes, doperwten en wortels in staan. Ziet er erg gezellig uit vanuit de keuken, maar ik moet nog een hoop leren..

Dus vandaar dat ik me hier heb aangemeld om allerlei tips en ervaringen te lezen van de experts

-9rt47oPwNW6bxr94FY39yvSRKaOtgYHDxhPq9Z9rEE6z-NC0yNuEpSEIy22LrD3uvwE4Mc8dKaksU4oXxg-OM78791420621335.jpg

vP5S5c2AA12AFrgW002Rsk44VFGsD87wC6GwMOycD482561420621349.jpg

Posted

Hoi welkom

Ik hoop dat je veel info vind. En ik vind zelf dat je al goed begonnen bent met die moestuin bakken.

• 5 weeks later...
Posted

Ik dacht eerst dat je naam stress was

Die bakken zijn er erg leuk uit info over hoe ze te vullen en met wat vindt je hier in overvloed

Die haag is denk ik net ver genoeg van de bakken vandaan om ze niet te veel in de schaduw te zetten, ziet er dus goed uit zo. Wel, oplette, als je er erwten inzet dat je rekening houdt met de zonnestand zodat de achterliggende groente niet in de schaduw staan.

Posted

Wat een prachtige bakken!

Ik kan mij voorstellen dat je er met plezier vanuit de keuken naar kijkt (trouwens ook heel praktisch )

Welkom op het forum