RickT Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Mooie bak hoor, Toch wel handig hé dat er in Pendrecht wordt gesloopt . Zo hadden wij heel veel houten palen hier. Toen ze aan het spoor begonnen. De rails werd daarop aangeleverd. Misschien hebben we nog wel wat over. Kan mijn man ook een bak maken. En staat hij al vol de bak? haha yep! Hij staat idd. ook al direct vol [met veel sla] @dennislp - alles bij elkaar 2 dagen zo`n beetje. Maar ik ben vrij handig [al zeg ik het zelf] Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
dennislp Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 2 dagen, lekker snel! Maar ok, als je handig bent gaat het snel inderdaad. Beetje creatief zijn, goede materialen hebben, en niet bang zijn om wat fout te doen, dan kan het snel gaan Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 hoe duur was die bak?? Hollander Quote Players only love you when they're playing.
rommert Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 hoe duur was die bak?? Hollanderhollander?? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Jongens.... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RickT Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 hoe duur was die bak?? Eens even rekenen.. Glas - gratisHout - 60 euroSchroeven - had ik nog liggen in bulkSiliconenkit - gratis, had ik nog liggen. Arbeidsloon - gratis Totaal 60 euro Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
Jorieke123 Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Rick, je bent de koffie vergeten Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
RickT Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Oja, 3 bakjes koffie a 0,75 eurocent Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
rombo319 Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Is dat dubbelglas niet loeizwaar? groetsarrie Quote
RickT Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Nee, valt reuze mee Arie. Voor een vrouw zou het miss. wel aan de zware kant kunnen zijn. En de boel waait niet direct weg met een stormpje Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
RickT Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Even een update vanuit de koude bak, en hij doet het!! Spinazie, Radijs, Raketsla, Bladmoes en de lollo rosa komen allemaal lekker op Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
jasmin Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Gefeliciteerd Rick!! Het is de hal van een ware groente-fabriek!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
hansm Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Ziet er echt veel belovend uit, als je postelein lust zou ik die ook in je koudebak zetten groeid ook als een speer.Heb je gemeten hoe hoog de temp oploopt ik heb standaard er zo'n goedkope buitenrtemp ding inliggen. Quote Players only love you when they're playing.
RickT Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Ja, ik had ook 2 van die goedkope buiten thermometers bij de Action gekocht, die wilde in aan iedere zijkant van de bak bevestigen. Maar die dingen stonden vorige week bij het zonnetje dat scheen in de verpakking al op 38 graden, dus die heb ik maar direct in de vuilnisbak gemieterd. Ik ga binnenkort even op zoek naar een goede thermometer voor in die bak. Nu doe ik het dagelijks op gevoel. [letterlijk] Ik voel af en toe eens met de bovenkant van mijn hand aan de aarde. Voelt hij lekker warm aan dan gaan er een paar raampjes op een kier. Tegen vier uur smiddags gaat alles dan weer dicht. En natuurlijk alles goed vochtig houden. Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
jasmin Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Dombo!! Waarschijnlijk waren die dingen gewoon correct!!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
RickT Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Nou, ze zaten ook nog eens verkeerdom/in spiegelschrift Het was de bedoeling dat je die op de buitenzijde van je raam plakt, zodat je aan de binnenkant de temperatuur kunt aflezen. Ach, ik neem gewoon zo`n elektronisch ding op afstand, dan kan ik in de huiskamer de temperatuur in de koude bak in de gaten houden op mijn pc. Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
jasmin Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Plantjes houden ook van muziek... regel dan ook vanaf je pc dat ze behoorlijk wat leuks te horen krijgen... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
dennislp Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Nou, ze zaten ook nog eens verkeerdom/in spiegelschrift Het was de bedoeling dat je die op de buitenzijde van je raam plakt, zodat je aan de binnenkant de temperatuur kunt aflezen. Ach, ik neem gewoon zo`n elektronisch ding op afstand, dan kan ik in de huiskamer de temperatuur in de koude bak in de gaten houden op mijn pc. en dan zeuren ze maar dat de jeugd te veel achter de pc zit.... .. .. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Helly Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Dombo!! Waarschijnlijk waren die dingen gewoon correct!!! Bij mij komt de digitale thermometer ook ruim boven de 30 graden uit als ik t met volle zon erop in zo'n bak steek. Vooral in de kweekbak kan t zo 37 graden worden!! Ofwel ik neem een run als ik zie dat t ineens in de volle zon staat Quote Good things come in small packages
dennislp Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Tja.. thermometer hangt hier ook op 40 als ie tegen de muur hangt.. je kan denk eigenlijk het beste een thermometer onder bladeren/schaduw plaatsen, is denk de meest betrouwbare temperatuur Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
MandysMoestuin Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Wow Rick mooie bakken ziet er strak uit zoiets willen wij volgendjaar ook gaan maken Quote Stop waiting 4 things to happen...Go out and make them happen
RickT Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Ik vroeg me eigenlijk af of je in je koude bak ook zaken verspeent, en hoe zit het eigenlijk met zaaien in koude grond, moet je ook in de koude grond verspenen? [ik dacht zelf van niet, maar je weet nooit natuurlijk..] Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.