Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Mooie bak hoor, Toch wel handig hé dat er in Pendrecht wordt gesloopt . Zo hadden wij heel veel houten palen hier. Toen ze aan het spoor begonnen. De rails werd daarop aangeleverd. Misschien hebben we nog wel wat over. Kan mijn man ook een bak maken. En staat hij al vol de bak?

haha yep! Hij staat idd. ook al direct vol [met veel sla]

@dennislp - alles bij elkaar 2 dagen zo`n beetje. Maar ik ben vrij handig [al zeg ik het zelf]

Geplaatst:

Ziet er echt veel belovend uit, als je postelein lust zou ik die ook in je koudebak zetten groeid ook als een speer.

Heb je gemeten hoe hoog de temp oploopt ik heb standaard er zo'n goedkope buitenrtemp ding inliggen.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ja, ik had ook 2 van die goedkope buiten thermometers bij de Action gekocht, die wilde in aan iedere zijkant van de bak bevestigen. Maar die dingen stonden vorige week bij het zonnetje dat scheen in de verpakking al op 38 graden, dus die heb ik maar direct in de vuilnisbak gemieterd. Ik ga binnenkort even op zoek naar een goede thermometer voor in die bak. Nu doe ik het dagelijks op gevoel. [letterlijk] Ik voel af en toe eens met de bovenkant van mijn hand aan de aarde. Voelt hij lekker warm aan dan gaan er een paar raampjes op een kier. Tegen vier uur smiddags gaat alles dan weer dicht. En natuurlijk alles goed vochtig houden.

Geplaatst:

Nou, ze zaten ook nog eens verkeerdom/in spiegelschrift Het was de bedoeling dat je die op de buitenzijde van je raam plakt, zodat je aan de binnenkant de temperatuur kunt aflezen. Ach, ik neem gewoon zo`n elektronisch ding op afstand, dan kan ik in de huiskamer de temperatuur in de koude bak in de gaten houden op mijn pc.

Geplaatst:
Nou, ze zaten ook nog eens verkeerdom/in spiegelschrift Het was de bedoeling dat je die op de buitenzijde van je raam plakt, zodat je aan de binnenkant de temperatuur kunt aflezen. Ach, ik neem gewoon zo`n elektronisch ding op afstand, dan kan ik in de huiskamer de temperatuur in de koude bak in de gaten houden op mijn pc.

en dan zeuren ze maar dat de jeugd te veel achter de pc zit.... .. ..

Geplaatst:
Dombo!!

Waarschijnlijk waren die dingen gewoon correct!!!

Bij mij komt de digitale thermometer ook ruim boven de 30 graden uit als ik t met volle zon erop in zo'n bak steek. Vooral in de kweekbak kan t zo 37 graden worden!! Ofwel ik neem een run als ik zie dat t ineens in de volle zon staat

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...